خبرهای داغ:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین
حق لطفی گفت:با توجه به پدیده‌ جوی غالب و بارش برف در گردنه ها و راههای مواصلاتی استان، تعداد محورهای مسدود روستایی ۹۵ روستا می باشد و از شب گذشته تا کنون میزان ۲هزار و ۸۵۰ تن ماسه و نمک جهت جلوگیری از لغزندگی راهها استفاده شده است.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۲۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، بیان کرد: با ورود سامانه بارشی به آسمان استان و براساس نقشه‌های هواشناسی در حال حاضر شاهد بارش‌ برف در برخی مسیرهای استان می باشیم.

وی گفت: با توجه به پدیده‌ جوی غالب و بارش برف در گردنه ها و راههای مواصلاتی استان، تعداد  محورهای مسدود روستایی ۹۵ روستا می باشد و از شب گذشته تا کنون میزان ۲هزار و ۸۵۰ تن ماسه و نمک جهت جلوگیری از لغزندگی راهها استفاده شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد:در حال حاضر پدیده غالب در گردنه های قسطین لار و بهرام آباد مه و بارش برف، گردنه کوهین بارش برف، گردنه ی طالقان بارش برف خفیف، ارتفاعات طارم بارش برف بوده و سایر راههای استان شاهد بارش باران می باشند.

حق لطفی عنوان کرد: اداره کل راهداری استان با آماده باش کامل راهداران، در مسیرها و گردنه های های برفگیر استان حضور دارند و با توجه به این سامانه بارشی در محورهای مواصلاتی استان، رانندگان محترم با به همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانی با احتیاط تردد نمایند.

همچنین شهروندان عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات مورد نظر را دریافت نمایند.

۱۰۱۰/پ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها