معاون تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

ولایت‌پذیری؛ عامل پیروزی مستمر ایران در برابر دشمن

معاون تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: آنچه باعث می‌شود ایران اسلامی همواره در برابر دشمنان به پیروزی برسد ولایت‌پذیری است و بی‌شک در شرایط کنونی نیز که دشمنان با دسیسه‌های مختلف سعی بر ایجاد فشار اقتصادی بر ملت ایران هستند با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توان بار دیگر دشمن را ناامید نمود و از مشکلات عبور کرد.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۳۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محسن رشیدی در جمع سربازان مرکز آموزش شهید بهشتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان اظهار داشت: معاونت آموزش سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با استفاده از بهترین مربیان و اساتید نظامی همواره تلاش کرده است آموزش‌های مناسب و خوبی را به سربازان در دوران آموزشی ارائه دهد و خوشبختانه در این مسیر گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی افزود: دوران آموزشی برای سربازان بسیار پر اهمیت است چراکه آدابی که در این دوران آموزش داده می‌شود در طول دوران خدمت و در یگان خدمتی توسط سرباز همواره اجرا می‌شود و لذا در صورتی که سرباز آموزش‌ها را به‌خوبی فرا گیرد با مشکلی مواجه نخواهد شد.

معاون تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در ادامه به بصیرت افزایی سربازان اشاره نمود و گفت: مسائل عقیدتی و بصیرت افزایی نیز در دوران آموزشی به سربازان ارائه می‌شود چراکه بصیرت در طول زندگی فرد را در بسیاری از دو راهی‌ها نجات می‌دهد و به راه درست هدایت می‌کند.

وی در ادامه به یوم‌الله 9 دی اشاره و عنوان کرد: مردم با بصیرت ایران در حماسه 9 دی 88 نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت بوده و گرفتار حیله دشمنان ایران و اسلام نمی‌شوند.

رشیدی اظهار داشت: حماسه 9 دی سال 88 نمونه بارزی از بصیرت مردم ایران بود، و مردم ما نشان دادند هر جا لازم باشد پشتیبان نظام و ولایت هستند و در میدان عمل این را ثابت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه باعث می‌شود ایران اسلامی همواره در برابر دشمنان به پیروزی برسد ولایت‌پذیری است و بی‌شک در شرایط کنونی نیز که دشمنان با دسیسه‌های مختلف سعی بر ایجاد فشار اقتصادی بر ملت ایران هستند با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توان بار دیگر دشمن را ناامید نمود و از مشکلات عبور کرد.

معاون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان همچنین به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران در طول 40 سال گذشته همواره نشان داده‌اند پشتیبان نظام و رهبری هستند و بی‌شک در دهه فجر امسال نیز با حضور شکوهمند خود جشن چهل سالگی انقلاب را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات