جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: سربازان همواره در مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی نقش بسیار مهمی داشته‌اند چنانکه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن همواره شاهد رشادت‌های سربازان عزیز بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۳۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حبیب الله توکلی امروز در جمع سربازان آموزشی مرکز آموزش شهید بهشتی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان به کلیپ پخش شده خیر در مورد چند سرباز گروه موزیک اشاره و بیان کرد: برخوردی که سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح پس از انتشار این کلیپ انجام داد، نشان دهنده این است که بین فرماندهان نظامی در جمهوری اسلامی ایران در کنار مسائل نظامی به‌خوبی با مسائل اجتماعی آشنا بوده و مسائل مختلف را در مورد سربازان به‌خوبی درک می‌کنند.

وی افزود: اگر این کلیپ در بسیاری از کشورهای دیگر پخش می‌شد به احتمال فراوان برخورد قهری با عوامل آن صورت می‌گرفت.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بر رعایت نظم و انضباط از سوی سربازان تاکید نمود و گفت: سربازان بیشترین آمار را در جامعه نظامی داشته و نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت و آرامش کشور دارند.

وی خاطرنشان کرد: سربازان همواره در مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی نقش بسیار مهمی داشته‌اند چنانکه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن همواره شاهد رشادت‌های سربازان عزیز بوده‌ایم.

سردار توکلی در ادامه به چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ایران اشاره و عنوان کرد: دشمن در طول ۴۰ سال گذشته همواره به دنبال ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته و راه‌های مختلفی را امتحان کرده است.

وی یادآور شد: با این وجود نظام جمهوری اسلامی روزبه‌روز قدرتمندتر از پیش شده و در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های بسیار بزرگی دست‌یافته است و امروز می‌بینیم که تمدن انقلاب اسلامی در حال شکوفایی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان اظهار داشت: امروز همه ما وظیفه داریم با تلاش در عرصه‌های مختلف برای رشد و توسعه ایران اسلامی تلاش کنیم و سربازان نیز در این راه نقش بسیار پررنگ و مهمی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات