خبرگزاری بسیج: همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار شهردار و شورای اسلامی باقرشهر به دیدار کادر پزشکی و پرستاری درمانگاه شهید عباسی رفتند و این روز را با اهدای گل و شیرینی به ایشان تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۴۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر علیرضا ناصری پور ، شهردار باقرشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید عباسی گفت: نامگذاری این درمانگاه به نام شهید عباسی از سوی خانواده ایشان وقف این مرکز بهداشتی و درمانی که برای شهروندان از جمله خیرات و حسناتی است که به جرأت می‌توان گفت ادامه راه و سیره ایثارگری آن شهید است. قطعا این قبیل مراکز بهداشتی و درمانی به دلیل ارائه خدمات به صورت رایگان و تحت پوشش بیمه بودن ، جامعه آماری بیشتری را جذب این مراکز می کند و همین امر سختی کار را برای کادر اجرایی و درمانی مرکز بیشتر می‌کند. اما رضایت شهروندان از خدمات این مرکز نشان از فعالیت شایسته مدیریت و کادر اجرایی آن دارد.

وی در ادامه با تبریک روز میلاد حضرت زینب (س) روز پرستار را به کادر پزشکی و پرستاری به این مرکز تبریک گفت.

در این دیدار که ریاست شورای شهر و مجتبی پرک، عضو این شورای شهر نیز حضور داشتند ، عین الله آقاپور، رئیس شورای اسلامی با تبریک روز پرستار به پرستاران این مرکز از فعالیت خوب این مرکز که تنها مرکز دولتی بهداشتی و درمانی شهر تقدیر کرد و گفت:  زحمات شما بر هیچ کس پوشیده نیست و این ازدحام جمعیت حاکی از نوع خدمات رسانی خوب شماست وی در ادامه با اشاره به ضرورت توسعه کالبدی این مرکز بهداشتی و درمانی فضای فعلی را لازم به توسعه و تجهیز دانست و از مسئولان بهداشتی و درمانی خواست تا در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

 رئیس شورای اسلامی در ادامه با تبریک این روز به همه پرستاران این قشر را قشر زحمتکش و دلسوز دانست که با توجه به خدمات انسانی و اخلاقی در کنار خدمات پزشکی همه فعالیت هایشان باقیات الصالحات به شمار می‌رود .

گفتنی است در این مراسم شهردار، شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار با اهدای گل و شیرینی این روز را گرامی داشتند

ارسال نظرات