مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر:

دشمن شناسی یکی از بزرگترین درس‌های مکتب حضرت زینب کبری (س) است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: دشمن شناسی یکی از بزرگترین درس‌های مکتب حضرت زینب کبری (س) است
کد خبر: ۹۱۰۰۳۵۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت الاسلام مرتضی یعقوبی درجمع کارکنان سپاه ناحیه مهدیشهر ضمن گرامیداشت ولادت بانوی صبر واستقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: انسان خطبه‌های حضرت زینب (س) را می‌بیند و پی به عمق دشمن شناسی حضرت زینب می‌برد.
وی در ادامه گفت: در کوفه با توجه به اینکه مردم کوفه حضرت زینب را می‌شناسند و سال‌ها امیرالمومنین (ع) خلیفه بودند؛ اما هم اکنون خود را به غفلت زده اند بنابراین ایشان فرمود: ن ((می دانید چه پاره تنی از پیامبر کشتید مردم کوفه، چه چیزی برای آخرت خودتان فرستادید))اما وقتی وارد بر ابن زیاد می‌شود می‌گوید ((خدا را شکر که شما را رسوا کرد))در مقابله هلهله و تور سپاه دشمن با قدرت ایستاد وفرمود: ((پسر زیاد! کسی که رسواست دروغ گو وفاسق است تویی، مردان ما راکشتید و در قیامت باید جواب بدهید))وغرور دشمن رادرهم شکست.
یعقوبی افزود: امروز نیز دشمن با تمام قوا در برابر مردم انقلاب اسلامی ایستاده ودرصدد است تا آن‌ها را از صحنه دور کند، تحریم می‌کند؛ جنگ اقتصادی به راه انداخته، فشار روانی ایجاد کرده، جنگ رسانه‌ای به کار گرفته است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه مهدیشهرگفت: امروز دشمنان اسلام وانقلاب، طرح‌هایی راجهت توسعه نظام سلطه خود دردنیا انجام می‌دهند که درهمین راستا باید طرح‌های دشمن راخوب شناخت و با بصیرت وهوشیاری کامل با آن روبروشد.
وی خاطر نشان کرد: قدرت آمریکا رو به افول است و تهدید هایش علیه ایران جز فشار روانی و رسانه‌ای چیز دیگری نیست.
یعقوبی تصریح کرد: با بصیرت و ولایتمداری، سیاست‌های آمریکا رسوا خواهد شد و خداوند بر قدرت و عزت مردم ایران خواهد افزود و پیروز خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار