خبرهای داغ:
همایش دزفول در آئینه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شامگاه دوشنبه با حضور پرشور مردم، فعالان فرهنگی و پیشکسوتان جنگ تحمیلی در مجتمع فرهنگی سینمایی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۷۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳

به گزارش بسیج، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در این همایش با بیان اینکه جمهوری اسلامی مسیر پیشرفت و تعالی را با قدرت طی می کند، گفت: جنگ اقتصادی با طراحی شوم دشمن و در پرتو کشورهای به ظاهر مسلمان آغاز شده است.
محمد حیدری با تاکید بر لزوم شناخت دشمن و بستن راه های نفوذ آن افزود: جنگ تمام نشده و فقط نحوه آن تغییر کرده است.
وی هدف جنگ اقتصادی دشمن را رخنه در ارکان نظام و به زانو درآوردن مردم در حوزه های اقتصادی، معیشت و کار دانست و اظهار داشت: راهی جز وحدت، همگرایی و انسجام در پرتو ولایت نیست لذا هرکس بخواهد با ترویج گفتمان های انحرافی و توطئه سیاسی شکافی ایجاد کند در صف دشمنان انقلاب و ملت آگاه و بصیر ایران قرار دارد.
وی گفت: دزفول با پیشینه ای اصیل و هویت دینی مبارز و وجود سرداران بزرگ، فرهیختگان والامقام و مراجع عظام تقلید باید پیش قراول مبارزه با دشمن در سنگرهای جدید باشد.
وی به عقب افتادگی دزفول در حوزه های مختلف اشاره و بیان کرد: نقاط آسیب شهرستان با فعالیت های کارشناسی شناسایی و راهکارهایی برای آنها یافت شده است.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: اعتبارات خوبی با همکاری و توجه استاندار خوزستان برای حل مشکلات و کمبودهای دزفول اخذ شده است که جای قدردانی دارد.
وی با بیان اینکه همزمان با 22 بهمن چندین طرح با حضور وزیران کلنگ زنی می شود، افزود: تیم مدیریتی شهرستان دزفول بیش از هرچیز نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم است.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اضافه کرد: فاصله بین مردم و مسئولان باید کم شود.
وی با اشاره به آغاز هفته فرهنگی دزفول گفت: این هفته با هدف معرفی ظرفیت های این شهرستان در حوزه های مختلف از جمله آداب و رسوم، هویت دینی و فرهنگی، مفاخر، ظرفیت های کشاورزی و گردشگری و دیگر ظرفیت های این شهرستان از امروز تا 28 دی ماه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها