نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: استانی شدن انتخابات باعث می‌‌شود تا مناطق محروم و روستاها به فراموشی سپرده شوند و افراد وابسته به کانونهای قدرت و ثروت به ملجس راه پیدا کنند.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۸۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالله حاتمیان نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات در صحن علنی مجلس گفت: بنده یکی از مخالفان استانی شدن انتخابات مجلس هستم و نظرم این است که در انتخابات اگر فرد ثروتمندی بیاید در لیست استانی قرار بگیرد افراد متخصص به دلیل نداشتن شرایط مالی ظهور و بروز پیدا نمی‌کنند و کسی هم که با لیست استانی رای بیاورد هیچگونه تعهدی نسبت به روستاهای دور افتاده ندارد.

وی افزود: بنده معتقدم تا زمانی که ساختار حزبی درست و پاسخگویی نداشته باشیم و یا دولت‌های پاسخگویی نداشته با شیم استانی شدن انتخابات مجلس شدیدا به ضرر مردم سالاری ما است و از درون آن کارتل‌ها و افراد سرمایه‌داری که هیچ تعهدی به مردم ندارند بیرون بیایند. 

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در واقع در سیستم استانی شدن انتخابات کسانی که وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت هستند رای می‌آوردند و این سیستم باعث می‌شود که مناطق محروم فراموش شوند. 

حاتمیان در پایان خاطرنشان کرد: در مسائل جزء استانی و شهرستانی اگر من نماینده ورود پیدا نکنم مشکل حل نمی‌شود این ناشی از بروکراسی بیمار است و از سوی دیگر ناهنجاری‌هایی که ما در اجرای قوانین داریم باعث می‌شوند که مردم فراموش شوند.

ارسال نظرات