رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه رسالت خبرنگاران، اطلاع رسانی برای آگاهی‌بخشی و بصیرت بخشی است، گفت: لیست فعالان رسانه ای متعهد شهرستان ری به زودی منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۰۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ صفوی در نشست اصحاب رسانه باحضور هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان تهران بیان کرد: هم انديشي و مصاحبت با خبرنگاران، همبستگی و همدلی را افزایش می دهد. اصحاب رسانه برای پیشرفت یک استان یا شهرستان همت بی بدیلی دارند تا امور را همراه با مسوولان پیگیری کنند.
صفوی اظهار کرد: حضور خبرنگاران با عزم و اراده قوی در رسانه برای پیشبرد اهداف منطقه ای، شهرستانی و استانی موثر است. چون آنان چشم بینای یک جامعه محسوب می شوند و همواره با سختی های گوناگون روبرو هستند. ساماندهی خبرنگاران در جهات مختلف در رده اول به عهده اداره ارشاد سپس خانه مطبوعات و رسانه هاست که متولی قانونی این اداره محسوب می شود.
وی بیان کرد: جشنواره استانی خانه مطبوعات و رسانه های استان تهران به زودی برگزار خواهد شد. باید همتی شود تا اینگونه مراسم های استانی را باهمکاری خانه مذکور به شهرستان ها بیاریم چون همین مورد موجب شناسایی هویت این منطقه می شود. لذا در این زمینه نمایشگاه مطبوعات و رسانه های جنوب استان تهران در شهرستان ری برگزار خواهد شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری خاطر نشان کرد: فعالیت برخی از کانال های تلگرامی غیر رسمی موجب دغدغه مندسازی شهروندان می شود پس باید مسوولین با شناسایی و استعلام از اداره ارشاد پای مصاحبه بروند و قبل از گفتگو از رسالت قانونی فرد مصاحبه کننده اطمینان خاطر کسب کنند.
صفوی گفت: در راستای رسالت خبرنگاری که آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، بخشی از آن است، لیست فعالان رسانه ای متعهد شهرستان ری با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ری بزودی منتشر خواهد شد.
وی درپایان به ارائه گزارشی از اقدامات پیش روی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری در دهه فجر پرداخت و گفت: از جمله اقدامات در دهه فجر امسال می توان به گلباران جایگاه جلوس امام خمینی (ره) با حضور خبرنگاران، عصر شعر فاطمی به نام چله عشق با حضور شاعران مطرح کشور، تئاتر صحنه ای، اکران فیلم های انقلابی و سینمایی در بخش حسن آباد فشافویه ، نمایشگاه هنرهای تجسمی در مجموعه ابوالفتوح رازی، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، برپایی نمایشگاه کتاب در بخش خاوران و فشافویه، اجرای برنامه های فرهنگی در کانون های مساجد، گردهمایی با اصحاب فرهنگ و هنر نمایشگاه روزنامه های اوایل انقلاب در مجموعه ابوالفتوح رازی و برپایی نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب در مدارس ناحیه اشاره کرد. /انتهای پیام

ارسال نظرات