معاون مردم به دولت ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان:

هیئت های اندیشه ورز امربه معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

معاون مردم به دولت ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت:راه اندازی هیئت های اندیشه ورز شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، موثرترین راه در پیشبرد اهداف نظام به ویژه نهادینه سازی معروفات در جامعه است که این هیئت به زودی متشکل از افراد نخبه و با انگیزه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۵۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

سردار غلامرضا باغبانی، معاون دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: استان سیستان و بلوچستان از ویژگی‌ها و شرایط خاصی برخوردار است چرا که برخی از سنت‌های قدیمی در این استان ماندگار مانده و مردم بیشتر در بحث معروفات فعالیت دارند.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی جامعه که دشمن جنگ اقتصادی را راه انداخته تا ذهن مردم را درگیر این جنگ کند مسئولان و متولیان امر فرهنگی رسالت دارند تا با مطالبه گری پیگیر حق و حقوق مردم باشند.

معاون مردم به دولت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ادامه داد: متأسفانه امروزه آسیب به تهدید تبدیل شده، مسئولین با فرهنگ سازی معروفات در جامعه و گره گشایی مشکلات مردم بزرگترین معروف را اجرایی خواهند کرد.

وی اظهار داشت:راه اندازی هیئت‌های اندیشه ورز شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر، موثرترین راه در پیشبرد اهداف نظام به ویژه نهادینه سازی معروفات در جامعه است که این هیئت به زودی متشکل از افراد نخبه و با انگیزه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان راه اندازی خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که فضای مجازی امروز یک دغدغه است و از دغدغه می‌توان به عنوان یک فرصت استفاده کرد، خاطر نشان کرد: با اندیشه ورزی و نگاه تکریم ارباب رجوع، در جهت پیشرفت معروفات، با بصیرت در فضای حقیقی حرکت کنیم.
ارسال نظرات