در مراسمی از ۷۰ پرستار نمونه هرمزگان در بندرعباس قدردانی شد.  
کد خبر: ۹۱۰۰۴۷۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شاخص‌های عملکرد فنی، حرفه‌ای و اخلاقی پرستاران از دلایل انتخاب آنان به عنوان پرستاران نمونه است.

حسین داودی افزود: نزدیک به ۳ هزار پرستار دولتی و خصوصی در بیمارستان‌های استان فعالیت می‌کنند.
وی گفت: هرمزگان بیش از ۲۱ بیمارستان با ۱۷۰۰ تخت دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در جهان به ازای هر تخت بیمارستانی یک و هشت دهم پرستار وجود دارد که این میزان در ایران یک و یک دهم است.
وی افزود: در سال‌های آینده ۱۳۰۰ تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های موجود در هرمزگان افزوده می‌شود که حمایت‌های دولتی و خصوصی برای تربیت و جذب پرستاران جدید را می‌طلبد.
وی گفت: در این زمینه برنامه ریزی برای آموزش نیرو‌های جوان در استان آغاز شده است.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان مجلس پیگیر مشکلات و درخواست‌های جامعه بهداشت و درمان و بویژه پرستاران است.
احمد مرادی افزود: مجمع نمایندگان هرمزگان نیز در این زمینه آماده همکاری و پیگیری مسائل پرستاران استان است تا میزان رضایت مندی این گروه افزایش یابد.
بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی هرمزگان هم در جمع پرستاران استان گفت: ایجاد تعامل و پیگیری برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان و پرستاران با نمایندگان دولت در هرمزگان از رسالت و ظایف سازمان نظام پرستاری استان است.
ارسال نظرات