مسئول بسیج مداحان مازندران در آیین برگزاری دوره آموزش مداحان در ساری با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی با عنوان انقلاب فاطمی در آستانه چهل سالکی انقلاب ، هدف از برگزاری این دوره را ارائه آموزش های تخصصی و در سطوح عملیاتی به ذاکران اهل بیت عنوان کرد .
کد خبر: ۹۱۰۰۵۱۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج مداحان مازندران در آیین برگزاری دوره آموزش مداحان در ساری با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی با عنوان انقلاب فاطمی در آستانه چهل سالکی انقلاب ، هدف از برگزاری این دوره را ارائه آموزش های تخصصی و در سطوح عملیاتی به ذاکران اهل بیت عنوان کرد .

زاهدی افزود: مداحان با آموزش های فنی و تخصصی و با احاطه بر موضوعات روز و بیان فعالیت های سیاسی،فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی اهل بیت در جامعه می توانند نقش ارزنده ای در بیان موضوعات اسلامی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه این دوره برای جامعه هدف بسیج مداحان با بیش از 3 هزار نفر به منظور توانمندسازی ذاکران اهل بیت و انجام فعالیت های تشکیلاتی برنامه ریزی شد، انسجام و حفظ وحدت و ارتقا دانش مهارتی و معرفتی هیئت های مذهبی استان را برای توانمندسازی مداحان وکارکردهای اجتماعی،فرهنگی ، سیاسی و مذهبی موثر برشمرد.

مازندران بیش از 2 هزار هیئت مذهبی ثبت شده دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها