جانشین و دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان هرمزگان: 
صادقی با اشاره به تلاش دشمنان بر ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی، گفت: تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب باید محور برنامه های بزرگداشت دهه فجر باشد.
کد خبر: ۹۱۰۰۵۲۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری شبستان، «حجت صادقی» در نشست کمیته تشکل های مردم نهاد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان هرمزگان ضمن تشریح برنامه های این ستاد، عنوان کرد: شعاری محوری امسال « افتخار به گذشته و امید به آینده» است که باید در کنار بیان آثار و برکات انقلاب، چشم انداز آینده نیز به بهترین شکل تبیین شود.

 

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا به ادعای پوشالی خود انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را نبیند، افزود: دشمنان باید این آرزو را به گور ببرند.

 

جانشین و دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان هرمزگان بر بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردم نهاد برای معرفی دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و گفت: آگاهی بخشی به نسل جوان و تقویت هویت انقلابی آنان باید محور فعالیت های دهه فجر باشد.

 

وی با بیان اینکه گذشته پر افتخار انقلاب اسلامی سبب می شود تا در مقابل بحران ها و مشکلات با امید و همبستگی بیشتری گام برداریم، اظهار کرد: هوشیاری مردم موجب می شود تا توطئه های دشمن نقش برآب شود.

 

صادقی از مردمی برگزار شدن جشن های پیروزی انقلاب به عنوان افتخاری بس ارزشمند نام برد و افزود: حضور آگاهانه مردم در همه صحنه ها موجب یاس و ناامیدی دشمن می شود و شرکت فعالانه آحاد مردم در جشن 40 سالگی انقلاب تیر خلاصی بر امیدهای واهی دشمنان خواهد بود.

 

وی گفت: برپایی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها یکی دیگر از روش های موفق تبیین دستاوردها و دفاع از عملکرد مثبت انقلاب اسلامی است و موجب هم افزایی فکری بین نسل های مختلف می شود.

ارسال نظرات