خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

هنرمندان و کاتبان قرآن زیباآفرین هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح نمایشگاه گروهی آثار خوشنویسی با عنوان «کاتبان قرآن کریم» گفت: هنر زیباست و هنرمندان و کاتبان قرآن زیباآفرین هستند.
کد خبر: ۹۱۰۰۵۳۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام شهاب الدین حسینی اظهار کرد: کتابت قرآن کار بسیار ارزشمندی است چراکه کتابت اصلی قرآن منسوب به امیرالمومنین علی(ع) است.
وی افزود: هنر خوشنویسی هنر زیبایی است و هنرمندان نیز زیباآفرین هستند که بلوغ خوشنویسی نیز در کتابت قرآن کریم خلاصه می شود و هنر نیز می تواند مقدمه ای برای باطن و حقیقت قرآن باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضمن قدردانی از برپایی نمایشگاه کاتبان قرآن کریم توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی اظهار کرد: کتابت قرآن کریم یکی از مهم ترین هنرهای کنونی کشور است که باید به این موضوع توجه ویژه ای صورت گیرد.

نمایشگاه گروهی آثار خوشنویسی نسخ و ثلث «کاتبان قرآن کریم» با حضور اساتیدی چون استاد «حسن کرمانی»، «افشین نجفی»، «محمدرضا صمدزاده»، «میرحسین زنوزی»، «محمد قیاسی»، «شهرام روحی»، «بهرام حجاری زاده»، «حسین نوروزی»، «زهرا شعار قدیم» و سایر علاقه‌مندان از ۲۴ تا ۳۰ دی‌ماه، صبح‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری مهر و ماه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها