خبرهای داغ:
نشست شورای همفکری بسیج اصناف حوزه الهادی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۵۷۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست شورای همفکری بسیج اصناف حوزه الهادی شاهرود با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و فرماندهی و شورای حوزه در اتاق فرماندهی این حوزه برگزار شد.
در این نشست که با موضوع برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی و دهه فجر برگزار شد، فرماندهان پایگاه‌ها به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در ادامه حسین عجم فرمانده حوزه الهادی در سخنانی با ذکر یک حدیث اخلاقی با بیان اینکه دشمنان در چهل سالگی انقلاب اسلامی تمام همت خود را بکاربسته اند تا این انقلاب چهل سالگی خود را نبیند افزود: فشار معیشتی و اقتصادی دشمنان برای ایجاد گسست و نارضایتی در بین جامعه و نظام اسلامی است و باید هوشیار باشیم و در این زمینه بصیرت افزایی نماییم.
وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان ما امروز در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند گفت: جنگ اقتصادی بر علیه ما با تلاش شما اصناف و بازاریان و توجه دادن مردم به اقتصادی ملی و تولید داخلی اثرگذار است و باید در این زمینه تمام همت خود را بکار بندیم.
عجم با تاکید بر اثرگذاری برنامه‌ها در اقشار بازار و اصناف شهرستان بر توجه به نیاز‌های روز جامعه و بازار توجه داد و از فرماندهان پایگاه‌ها خواست به موضوع خانواده بسیجیان نیز توجه نمایند و برنامه‌ای در این راستا برای بصیرت افزایی انجام دهد.
در پایان این نشست مقرر شد تا برنامه‌های پایگاه‌ها برنامه ریزی و به حوزه اعلام شود و تلاش شود برنامه‌ها اثرگذاری فرهنگی و بصیرتی و معرفتی داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها