خبرهای داغ:
با حضور رئیس قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان،
به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود و با حضور خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان یادواره شهدای هفت تپه در محل شهادتشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۱۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان سمنان و بویژه شهرستان شاهرود و به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود، سومین یادواره شهدای هفت تپه در محل شهادت این عزیزان در شهرستان شوش دانیال برگزار شد.
در این مراسم که رئیس قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان و مسئولین سپاه شوش دانیال حضور داشتند، موتان منصوری کارمند اداره راه آهن هفت تپه از شاهدان عینی بمباران منطقه هفت تپه که توسط هواپیماهای دشمن بعثی در زمان جنگ تحمیلی انجام شده و منجر به شهادت ۴۰ نفر از عزیزان تدارکاتی در آشپر خانه تیپ ۱۲ گردید به بیان خاطراتی از نحوه شهادت چهل کبوتر عاشق پرداخته است.
علیرضا غضنفری پیشکسوت ایثار و شهادت نیز به قرائت اشعاری از نحوه شهادت دلاورمردان شاهرودی پرداخت.
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری معروف به دائی غلام جبهه ها در مراسم یادواره ۴۰ شهید تدارکات تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج)در مراسم به شرح خاطراتی از نحوه خدمت ۴۰ شهید شاهرودی تدارکات در اثر بمباران هواپیماهای دشمن پرداخت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در سراسر کشور راه آهن زیادی داریم که همگی زحمت میکشند و این فضا را در اختیار گذاشتند اما ایستگاه راه آهن هفت تپه به خاطر شهادت ۴۰ شهید تدارکات برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطر نشان کرد: در ده قسمت از قرآن نام گوساله آورده شده است که ۸ جای آن از گوساله سامری نام برده شده است و این بدان معناست که برما وظیفه است که خوب توجه کنیم و انتقال دهیم تا انحراف ایجاد نشود.
وی ادامه داد: امروز مسئله نفوذ دشمن اهمیت بسیار بالائی دارد و باید به آن توجه کنیم و مواظب تحرکات و برنامه ریزی های دشمن در اطاق فکرشان باشیم،دشمن تحرکات و افکار مسمومی دارد و شهدا از ما هوشیاری و بیداری و ولایت پذیری می خواهند.
وی افزود: آینده بسیار روشن است اما امروز وضعیت پیچیده ای داریم ،باید برای رهبر سرباز با وفا باشیم نه سربار.
مزارعه راوی دفاع مقدس در این مراسم بیان کرد: از مظلومیتهای رزمندگان و فراوانی امکانات دشمن هرچه بگوئیم کم گفته ایم، شیر زنانی بوده اند که با تلاش و کوشش برای رزمندگان در سخت ترین شرایط نان پخت میکردند و عاشقانه خدمت و به فیض شهادت رسیدند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای و تاکید بر اینکه ما مدیون شهدا هستیم اظهار کرد: امروز باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم که از توصیه شهدایمان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها