خبرهای داغ:
مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس:
مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس گفت: مسئولین با تمام قوا در دهه فجر بدرخشند و خدمات نظام و انقلاب را برای مردم بیان کنند.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۳۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام محمدرضا محمدی دوشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: مسئولین در ایام دهه فجر تسهیلات ویژه ای را برای مردم در نظر بگیرند مانند شهرداری که خدمات خاصی را میتواند و ارائه میکند.

وی با گلایه از حضور کمرنگ مسئولین در بین مردم بیان کرد: میز خدمت پیشنهادی است که میتواند موثر باشد و هفته ای یکبار در یک اداره برگزار شود.

حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: امروز جامعه ما نیاز به متولی امر به معروف و نهی از منکر دارد و جای خالی این وزراتخانه احساس می شود چرا که گناه مانند ویروس خطرناکی است که باید کنترل شود.

وی با اشاره به آیات و روایات گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک مسئولیت حکومتی است و مسئولین چهار ماموریتی که مشروعیت به مسئولیت آنها میدهد اقامه نماز، زکات و امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه طبس با اشاره به ایام دهه فاطمیه گفت: پیشنهاد می کنم برای امر به معروف و نهی از منکر در این چند روز گروه های 4 یا 5 نفره در ساعات پر جمعیت شهر با لباس مخصوص یا آرم و نشان داری در شهر حضور داشته باشند که زیبایی معنوی نیز در شهر ایجاد شود.

وی با انتقاد برخی شایعات در خصوص مشاور شخصی گفت: من مشاور رسمی ندارم اما با همه مشورت می کنم و آنچه میگویم از خود مردم و جامعه است.

حجت الاسلام محمدی از حضور برخی افراد سیاسی در طبس انتقاد کرد و گفت: فردی که محکوم جریانی بود ورودش به طبس مناسب نبود و برخی از مردم گله مندی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها