حجت الاسلام محدعلی فتاحیان در جمع معلمان و فرهنگیان لاران گفت: نبرد چهل ساله ی ایران و امریکا، نبرد جهانی حق و باطل است.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۳۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان در جمع معلمان و فرهنگیان بخش لاران گفت: خصوصیت تربیتی معلمان، اخلاص و پاکی دانش‌آموزان، حماسه‌های بزرگی را رقم زده که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی  گفت: امریکایی‌ها قدرت را بهتر از هر کسی می‌فهمند، چون خودشان در مدار قدرت قرار داشتند و کشورهای دنیا خود را در شرایطی نمی‌بینند که با امریکا مخالفت کنند.

حجت الاسلام فتاحیان ادامه داد: خداوند در طبس کاری کرد که هر چه می‌گوییم خداوند توفان طبس را به پا کرد نمی‌فهمند، شیطان بزرگ  در مبانی خود اثر خون شهید را نمی‌فهمد؛ اما به لحاظ اینکه خداوند به وعده‌اش عمل کرده است، امریکا حتی جرأت فکر  اقدام نظامی  علیه ایران اسلامی را ندارد و به خاطر این تفکر و ناتوانی در مقابله با ما به سراغ  کشور های هم مرز با ایران  رفتند تا از طریق سوریه، حزب‌الله، فلسطین، عراق و یمن  به ما ضربه بزنند.

وی با اشاره به ماهیت جنگ و دشمنی امریکا با ایران، گفت: ماهیت اصلی این جنگ، این است که حق و باطل در کنار هم جمع نمی‌شوند و با گذشت 40 سال  از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود همه دشمنی های شیطان بزرگ و حمایت کشورهای وابسته به غرب، به فضل خدا جمهوری اسلامی هر روز مقتدرتر شده و ابهت شیطان بزرگ را در جهان شکسته است.

گفتنی است؛ پایان بخش این جلسه  اقامه نماز جماعت ظهر و عصر بود.

 

ارسال نظرات