بیمارستان صحرایی در چاه مبارک شهرستان عسلویه افتتاح شد

با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهربیمارستان صحرایی در چاه مبارک شهرستان عسلویه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۵۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، ظهر امروز با حضور سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیمارستان تخصصی صحرایی درچاه مبارک شهرستان عسلویه آغاز به کار کرد.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر درآئین افتتاح این بیمارستان درسخنانی ضمن تشکر از همه دست اندرکاران ایجاد این بیمارستان اظهار داشت: محرومحیت زدایی از ویژگی‌های انقلاب ماست و بسیج درعرصه محرومیت زدایی درمولفه‌های گوناگون تلاش کرده است و در همین راستا در بخش سلامت ودرمان نیز گام‌های خوبی برداشته است که ایجاد بیمارستان‌های صحرایی از جمله این اقدامات خوب واثر گذار بوده است.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر افزود: در راهبرد اعتلای بسیج که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، طرح شهید رهنمون توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی درحال انجام است و همه اعم از دولتی، ملتی، کشوری و لشکری دراین طرح مشارکت می‌کنند و همه با وحدت دراین راستا خدمت می‌کنند.

وی افزود: دشمن به دنبال تفرقه است ما با وحدت وانجام این امور دشمن را مایوس می‌کنیم، این کار‌ها درراستای وحدت و تلاش برای تامین سلامت مردم محروم زیر چت خدمت بی منت بسیج انجام می‌شود.

سردار رزمجو افزود: حضرت امام (ره) استراتژی انقلاب ما را بر مبنای رسیدگی به محرومان و توجه به مناطق محروم قرار داد واین استراتژی بعد از چهل سال پس از انقلاب هنوز محکم و پا برجاست والان که داریم وارد دهه پنجم عمر با برکت انقلاب می‌شویم فرزندان انقلاب همه جا حضور پیدا کردند وآثار محرومیت زدایی را شاهد هستیم با وجود این همه تلاش و مجاهدت به دلیل عقب ماندگی عمیق قبل از انقلاب درزمینه خدمات عمومی باز هم محرومیت‌ها وجود دارد که باید با بسیج همگانی و حرکت جهادی آن‌ها را ریشه کن کنیم.
ارسال نظرات