امام جمعه بوکان گفت: مسئولان دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح کنند.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۷۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

 ماموستا عباس احمدی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در بوکان با اشاره به نزدیک شدن ایام مبارک دهه فجر، با اشاره به پیشرفت های چشمگیر ایران طی 40 سال گذشته، اظهار کرد: ایران اسلامی طی 40 سال گذشته و علی الرغم تمامی تلاش های دشمنان در  بسیاری از حوزه ها به پیشرفت های شگرفی دست یافته است.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در آستانه 40 سالگی خود قرار دارد که بر اساس تمامی روایات دینی این سن، سن بلوغ است و ایران اسلامی ما اکنون به یک پختگی کامل رسیده است.

وی ادامه داد: طی این 40 سال دشمنان تمامی توان و تلاش خود را برای سرنگونی این انقلاب مردمی به کار بستند اما نتوانستند و نخواهند توانست.

ماموستا احمدی تصریح کرد: جدای از برنامه های ویژه ای که برای 40 سالگی انقلاب تدارک دیده شده است همه مسئولان و مدیران باید جز به جزء پیشرفت های نظام در حوزه های گوناوگون را برای مردم تشریح کنند.

امام جمعه بوکان و رئیس ستاد برنامه های گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان عنوان کرد: اکنون و در آستانه بالندگی انقلاب دشمنان تمام ابزارهای رسانه ای خود را بسیج کردند تا نظام جمهوری اسلامی را به مردم ناکارامد نشان دهند که این مهم وظایف ما مسئولان را برای تشریح پیشرفت های چشم گیر انقلاب در حوزه های علمی، ورزشی، اقتصادی و ... به مردم بیش از بیش افزایش داده است.

وی گفت: بی تردید طی 40 سال گذشته در تشریح دستاورد های بزرگ انقلاب کم کاری و کوتاهی شده است برای همین اکنون دشمن روی این مهم زوم کرده است که باید با دقت و ریز به ریز تمام این پیشرفت ها برای مردم بزرگ ایران تشریح شود.

احمدی ادامه داد: مردم ایران مردم بسیار نجیبی هستند و طی 40 سال گذشته نشان دادند تا چه اندازه حامی انقلاب خود هستند و این وظیفه ما مسئولان را به عنوان نوکران و خادمین این مردم بزرگ بیش از پیش افزایش می دهد تا هر چه در توان داریم برای رفع مشکلات انها بویژه در حوزه اقتصاد و کار انجام دهیم.

وی عنوان کرد: بی تردید اگر مردم پشت سر رهبر معظم انقلاب از انقلاب حمایت نکرده بودند هیچگاه انقلاب نمی توانست در برابر این همه هجمه و دسیسه دشمنان دوام بیاورد، پس مسئولا و مدیران هر چه دارند از مردم و انقلاب دارند و باید برای رفع مشکلات انان شب و روز تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات