خبرهای داغ:
حبیبی گفت:اعتیاد باید به عنوان یک کار مجرمانه در جامعه تشریح و ترویج شود که اگر کسی به این سمت و سو برود برخورد جدی میشود. کار، کاری تیمی است و همه دستگاهها باید کمک کنند تا این موضوع کم و ریشه کن شود.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۸۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین، منوچهر حبیبی سرپرست امور سیاسی استانداری و جمعی از مدیران استان برگزار شد.

در این مراسم منوچهر حبیبی بیان کرد:دستگاه قضای استان بسیار پرتلاش و مصمم امور قضایی استان را پیگیری می کند که جای تقدیر دارد.

وی گفت:برخی آسیبهای اجتماعی به صورت خزنده پایه های جامعه را سست می کنند. یکی از این بحثها اعتیاد است که نفوذ ان در بین جوانان، زنان، دانشگاه، مدارس و روستاهای ما نفوذ کرده است.

سرپرست امور سیاسی استامداری اظهار کرد:متاسفانه باید بپذیریم که مواد مخدر و معتاد یک واقعیت تلخ جامعه ما شده لذا باید بیش از هر چیزی آگاهی بخشی کرده و مراقبت جدی باید ایجاد شود.

حبیبی عنوان کرد:جنگ با فرهنگ باید با استفاده از فرهنگ انجام شود. مقابله با اعتیاد نیز راهکار خود را دارد که همان پیشگیری است.

وی افزود:همه کسانی که دست اندر کار هستند باید به میدان بیایند. در همین راستا اقداماتی باید انجام شود که وجود فضاهای ورزشی یکی از این اقدامات است.

حبیبی تصریح کرد:دسترسی به این ماده افیونی باید بسیار سخت باشد که نیرو انتظامی و دستگاههای امنیتی باید با این موضوع جدی تر برخورد کرده و نظارتها باید جدی تر باشد.

سرپرست سیاسی استانداری مطرح کرد:اعتیاد باید به عنوان یک کار مجرمانه در جامعه تشریح و ترویج شود که اگر کسی به این سمت و سو برود برخورد جدی میشود. کار، کاری تیمی است و همه دستگاهها باید کمک کنند تا این موضوع کم و ریشه کن شود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها