امام جمعه اهل سنت عسلویه:

مسئولین در بین مردم اقدامات خود را گزارش دهند

امام جمعه اهل سنت عسلویه گفت: مسئولین با حضور در بین مردم اقدامات خود را گزارش دهند. دهند.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۱۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، در مراسم آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی خواستار حضور مسئولین در بین مردم و ارائه گزارش اقدامات آن‌ها شد.

 
شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه در آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان عسلویه ضمن خیر مقدم به مسئولین با ذکر آیاتی از کلام ... مجید اظهار داشت: وقتی خداوند تبارک و تعالی نعمتی را بر انسان مسلمان و غیر مسلمان نازل می‌کند باید در برابر نعمت‌های الهی سپاسگذار باشیم.

امام جمعه اهل سنت عسلویه با اشاره به امنیت حاکم در جامعه اظهار داشت: در ایامی قرار داریم که تاریخ ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ثبت خواهد رساند و این بزرگترین نعمتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است که حاصل دستاورد‌های مهمی برای کشور بوده است و بر همه واجب است که از دستاورد‌های آن نگهداری کنیم.
 
وی به جایگاه روحانیت در زمان طاغوت اشاره کرد و افزود: در زمان طاغوت روحانیت هیچ جایگاهی در کشور نداشت و این موضوع نیز کماکان در دولت‌های غربی نیز مشاهده می‌شود، اما یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی جایگاه والای روحانیت در کشور ایران است که بر هیچ کس پوشیده نیست.
محمدی افزود: شکی در آن نیست که مسئولین و دولتمردان خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه می‌دهند و دغدغه آن‌ها رفع مشکلات است، اما مردم شاید از تمام اتفاقات ممکن اطلاعی نداشته باشند و بهترین راه جهت اطمینان به مردم حضور مسئولین در بین مردم است تا تمام اقدام صورت گرفته را برای آن‌ها بازگو نمایند تا مردم بدانند مسئولین در صدد رفع مشکلات آن‌ها در تلاش هستند.

امام جمعه اهل سنت عسلویه در پایان از تلاش‌های مجدانه محمدعلی جمالی بخشدار سابق مرکزی نهایت تشکر و قدردانی بعمل آورد و برای محمدجواد صالحی آرزوی موفقیت نمود. 
ارسال نظرات