آیت الله علم الهدی:

دشمن در جنگ رسانه‌ای می‌خواهد سفره دین را از زیر پای مردم بکشد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: دشمن در جنگ رسانه‌ای می‌خواهد سفره دین را از زیر پای مردم بکشد تا آنان را نسبت به نظام اسلامی بدبین کند.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۱۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امشب در دیدار با مدیران و سردبیران رسانه‌‌های مشهد مقدس در دفتر امام جمعه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج رسانه اظهار داشت: شما خبرنگاران و اصحاب رسانه متاثر از القائات دیگران نیستید بلکه بینش خاص خود را دارید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی ایران به کمال رسیده است که احتمال دارد در این نقطه کمال سکوی پرشی برای انقلاب باشد و خود را به اوجی برساند که اسلام را در دنیا حاکم کند و یا اینکه سال چهلم انقلاب آخر عمر ان باشد و همانند سایر جریان تاریخی در چهل سالگی خود دفن شود و ما الان با توجه به اهداف و نقشه‌های دشمن در چنین شرایطی به سر می‌بریم.

امام جمعه مشهد افزود: دشمن سعی دارد که القا کند انقلاب به چهل سالگی خود نخواهد رسید و در سال 98 به دنبال ایجاد فتنه‌ای است که چهل سالگی انقلاب را به مدفن انقلاب تبدیل کند.

وی عنوان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف آن بود و چاشنی این نهضت و انقلاب امام (ره) مبارزه با استکبار است ولی متاسفانه عده‌ای از انقلاب خسته شده‌اند و راه را برای دشمن برای رسیدن با اهدافشان باز کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: آقای وزیری که حداقل 20 شرکت تجاری دارد نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را رفع کند. در کشور جریان امنیتی راه افتاد تا مشکل گوشت را در کشور حل کند بطوریکه گوشت را با قیمتی 35 هزار تومان به دست مصرف کننده برساند ولی وقتی این کار می‌خواست انجام شود عده‌ای گفتند این کار مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه ما در دو میدان جنگ اقتصادی و رسانه‌ای با دشمن هستیم افزود: اصحاب رسانه در صف مقدم جنگ رسانه‌ای با دشمن هستند و برگشتی به عقب برای شما وجود ندارد لذا برای پیروزی باید با دشمن جنگید و مقاومت کرد.

آیت الله علم الهدی ابراز داشت: دشمن در جنگ رسانه‌ای می‌خواهد سفره دین را از زیر پای مردم بکشد تا آنان را نسبت به نظام اسلامی بدبین کند و شما اصحاب رسانه نباید اجازه چنین کاری را به دشمن بدهید.

وی تاکید کرد: مردم باید شاد و امیدوار باشند اما این شادی و امید با ولنگاری فرهنگی فراهم نمی‌شود. نهایت رونق و ترویج تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری تسلط دشمن بر کشورمان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نظام اسلامی صددرصد با اشرافی‌گری مخالف است لذا ترویج اشرافی‌گری سبب می‌شود مردم سبت به نظام بدبین شوند.

وی در پایان نسبت به دینی بودن رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: برخی رسانه‌ها از جمله روزنامه خراسان که حدود 80 سال در کشورمان فعال است زمانی در دست طاغوت بوده ولی ما توانستیم چنین رسانه‌هایی را از دست استکبار بیرون بکشیم و این یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار