فرمانده سپاه امام رضا(ع) در خصوص پیشنهاد شهردار مشهد برای تحقق شهری بدون بی سواد گفت: ما آماده همکاری با شهرداری در این زمینه هستیم.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۲۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  سردار یعقوبعلی نظری، عصر امروز در نشست مشترک با شهردار مشهد و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تقدیر از اقدامات شهرداری مشهد اظهار کرد: خوشبختانه شهردار مشهد روحیه خوبی در تعامل با سایر دستگاه‌ها و موضوعات فرهنگی دارد.

وی افزود: در خصوص کمک شهرداری مشهد به برگزاری اردو‌های راهیان نور یک تفاهم کلی با شورای قبل و سایر ادارات داریم و کار را به صورت مشترک با آموزش وپرورش انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور در دو بخش حمل ونقل و اسکان و تغذیه تقسیم می‌شود، اضافه کرد: در خصوص اسکان در مقصد قرار بود که با کمک شهرداری مشهد اردوگاه ثامن الائمه (ع) آماده شود که در جلسه‌ای که با مرتضوی شهردار اسبق مشهد داشتیم قرار شد شهرداری طی سه سال ۱۰ میلیارد تومان به این موضوع کمک کند که شورای شهر هم نیز آن را تصویب کرد.

نظری افزود: با توجه به تغییر و تحولات شورای شهر و مدیریت شهر این موضوع بدون اقدام باقی مانده است که پیشنهاد می‌کنیم این موضوع اگر لازم است مجدد به صورت لایحه و یا طرح جدید در خصوص سیاست‌های کلی شهرداری مشهد در ارتباط با اردو‌های راهیان نور ارائه شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در خصوص پیشنهاد شهردار مشهد برای تحقق شهری بدون بی سواد گفت: ما آماده همکاری با شهرداری در این زمینه هستیم لذا آموزش و پرورش خراسان رضوی در این راستا جمع بندی نهایی را انجام داده و شرح وظایف شهرداری و سپاه امام رضا (ع) را اعلام کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها