مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و مسئولین سپاه ناحیه قوچان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۳۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر، فرمانده سپاه ناحیه قوچان بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن ۴۰ سالگی انقلاب دشمن درصدد وارونه جلوه دادن انقلاب است. وظیفه ما تبیین و روشنگری است. این وضعیت کنونی کشور نشان از دور شدن برخی از مسئولین از آرمان‌های انقلاب است. با بررسی و تحلیل می‌توان فهمید اگر در مسیر انقلاب باشیم عزت و افتخار نصیب کشور می‌شود در همه زمینه‌ها این رسالت به گردن همه‌ ما است و از اینجا از تمام فرماندهان حوزه‌های مقاومت و فرماندهان پایگاه‌ها می‌خواهم که برنامه ریزی خوبی برای دهه مبارک فجر در تمام پایگاه‌ها انجام و نشست‌های بصیرتی با تمام توان اجرا شود.

وی افزود: جناب سرگرد پاسدار یوسف زاده پس از ۳۰ سال خدمت مخلصانه به صورت اداری بازنشسته می‌شوند، اما ایشان در کسوت پاسداری هیچ وقت بازنشسته نمی‌شوند. امیدواریم ارتباط خیلی خوبی که آقای یوسف زاده با اهالی روستا و بسیجیان داشتند توسط ستوان یکم پاسدار شجری نیز ادامه پیدا کند و مسئولیت فرمانده حوزه‌ای را به برادر شجری می‌سپاریم تا بتوانیم از جوان بودن و روحیه جوان ایشان استفاده کنیم و بتوانیم به بسیجیان واهالی روستا‌های تابعه خدمات رسانی نماییم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با این تکریم ومعارفه در تمام مباحث حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) پیشرفت کند و جناب یوسف زاده در تمام مراحل زندگی موفق باشند و پیشرفت کنند و برای آقای شجری آرزوی توفیق داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها