مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد: نباید بگذاریم اصحاب رسانه زیر چرخ دنده‌های اهداف احزاب سیاسی له شوند.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۳۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار عباس محمدیان امشب در دیدار مدیران و سردبیران رسانه‌ها با آیت الله علم الهدی؛ امام جمعه مشهد اظهار داشت: هفت سال از تاسیس بسیج رسانه می‌گذرد و از ابتدای تاسیس تاکنون با هدف تقویت کارآمدی جبهه رسانه‌ای انقلاب در عرصه جنگ نرم، نقش‌آفرینی و حمایت از نهضت و انقلاب اسلامی و تولید علم در عرصه ارتباطات رسانه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد.

وی بیان داشت: خراسان رضوی دومین قطب رسانه‌ای کشور است و ظرفیت امروز استان به لحاظ بعد فرهنگی، رسانه‌ای و مذهبی بالقوه است.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی عنوان داشت: در این شرایط اقتصادی کشور، خبرنگاران همچون مردان بی ادعای زمان جنگ تحمیلی برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ شهدا قلم می‌زنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه مسئولین به رسانه‌ها نگاه ابزاری دارند و از رسانه برای فتح نقشه‌های سیاسی خود استفاده می‌کنند.

محمدیان با اشاره به مظلومیت قشر خبرنگار گفت: مظلومیت این قشر بسیار جای صحبت دارد. خبرنگاران پیام‌آورانی هستند که از مشکلات خود سخنی به میان نمی‌آورند و فقط به بیان مشکلات جامعه می‌پردازند. امروز با وضع قانون کوچک کردن اصحاب رسانه برای آنان محدودیت آوردند.

وی ادامه داد: مسئولین از نقش بی‌بدیل رسانه‌ها سخن می‌گویند ولی در عمل متفاوت هستند بطوریکه در برنامه ششم توسعه عنوان خبرنگار مطرح نشده است

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد: نباید بگذاریم اصحاب رسانه زیر چرخ دنده‌های اهداف احزاب سیاسی له شوند. هویت رسانه رکن چهارم دموکراسی است و ترویج فرهنگ عزت خبرنگاران زمانی محقق می‌شود که مشکلات این قشر رفع شود.

وی در پایان به فعالین 2400 فعال رسانه‌ای در خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: این ظرفیت بزرگ در حقیقت ظرف بزرگی در اختیار انقلاب  و نظام اسلامی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها