خبرهای داغ:
همسر جانباز مدافع حرم مهدی واحدی گفت: همسرم ۷ ماه در بیمارستان بستری بود و مادر ایشان در این مدت پرستاری همسرم را انجام دادند، زندگی با یک جانباز سختی‌های خاص خودرا دارد، اما من به پرستاری از همسر جانبازم افتخار می‌کنم.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۴۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در یک اقدام تحسین برانگیز به مناسبت روز پرستار، همسران شهدای مدافع حرم، سید سجاد روشنایی، علی‌اکبر عربی، سعیدسامانلو و همسر شهید دفاع مقدس سید محمد رباط جزی به دیدار خانواده جانباز مدافع حرم مهدی واحدی رفته و از زحمات همسر جانباز مدافع حرم لشکر فاطمیون در پرستاری از این جانباز والامقام تجلیل کردند.

همسر جانباز مدافع حرم اظهار داشت: آقا مهدی سه سال در جبهه‌های سوریه حضور داشتند و بیش از یک سال است به فیض جانبازی نائل آمدند، مدت‌ها قبل از اعزام به من می‌گفت: دوستانم برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) رفته‌اند من هم می‌خواهم به سوریه برم.

وی گفت: من دو فرزند دارم در ابتدا با رفتن ایشان موافقم نبودند از همان ابتدا می‌ترسیدم ایشان جانباز شوند و شرایط سختی برای ادامه زندگی داشته باشد، زیرا در اطرافیانمان هم جانباز داشتیم و سختی زندگی را می‌دیدم، اما ایشان گفتند من برای اسلام می‌روم.

همسر جانباز واحدی گفت: همسرم ۷ ماه در بیمارستان بستری بود و مادر ایشان در این مدت پرستاری همسرم را انجام دادند، زندگی با یک جانباز سختی‌های خاص خود را دارد، اما من به پرستاری از همسر جانبازم افتخار می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: همسرم می‌گوید اگر هزاران جان هم داشتم درراه اهل‌بیت تقدیم می‌کردم، در این مدت فرزندانم بسیار آسیب دیدند، اما ما برای حضرت زینب (س) هرچه کارکنیم کم است همسرم حتماً لیاقت داشته که در راه حضرت زینب (س) جانباز شده است.

همسر مدافع حرم افزود: گاهی برخی‌ها می‌گویند مدافعان حرم به خاطر پول می‌روند، اما باید در پاسخ به آن‌ها گفت: شما حاضرید به خاطر پول وارد چنین جنگ و نبرد سختی شوید هیچ پولی ارزش این را ندارد که انسان جانش را برای آن به خطر بیندازد.
ارسال نظرات