خبرهای داغ:

کتاب سرباز کوچک امام رونمایی شد

کتاب سرباز کوچک امام با حضور جوانان و مسئولان فرهنگی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۵۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، مهدی طحانیان، آزاده ۱۳ ساله جنگ تحمیلی، در مراسم رونمایی از کتاب سرباز کوچک امام، خاطرات آزاده ۱۳ ساله جنگ تحمیلی، با اشاره به شرایط سخت جنگ در طول دفاع مقدس گفت: هرچه دشمن بیشتر به ما سخت می‌گرفت، ما با عشق بیشتری پیش می‌رفتیم و همه اینها ریشه در اعتقادات ما به خداوند و اسلام داشت.

وی ادامه داد: اگر روحیه آن زمان جوانان هشت سال مقدس را اکنون نیز داشته باشیم، زمین که سهل است، ثریا را نیز می‌توانیم فتح کنیم و اگر واقعاً بتوانیم آن روحیه را امروز احیا کنیم، شاهد شرایط بسیار خوبی در جامعه خواهیم بود.

طحانیان با اشاره به اینکه خداوند متحول کننده دل‌هاست، بیان کرد: ما نیز نباید بیکار نشسته و باید توسل داشته باشیم و از خداوند بخواهیم در شرایط کنونی، به جامعه و جوانان کمک کند، امروزه دشمنان، دنیا را به کام جوانان شیرین جلوه داده و پرزرق و برق نشان می‌دهند، در حالی که تمامی آیات و روایات نشان می‌دهد که دنیا سرابی بیش نیست.

وی با تأکید بر اینکه اعتقادات دینی، ضربه اصلی را به دشمنان نظام وارد کرده است، گفت: دشمنان امروز می‌خواهند ردای شکست‌ناپذیری ما را از تنمان درآورند و از این رو با هجمه‌های فرهنگی به ما فشار می‌آورند.

آزاده ۱۳ ساله جنگ تحمیلی بیان کرد: تمامی آزادگان در اطاعت از ولی امر خود مشترک بودند و با یک کلام و فرمان امام خود، در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کردند، امروز دشمن، اصل نظام را هدف گرفته و ما با وجود اینکه بسیاری از مشکلات را می‌بینیم، ولی گاهی مجبوریم با آن کنار آمده تا اصل نظام را حفظ کنیم.

وی یادآور شد: هر چیزی که ما را از اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلابی دور کند، خیانت بوده و مردم باید خود بصیرت پیدا کنند که چه چیزی برای آنان بد یا خوب است، القای برخی مسائل کارها را بدتر می‌کند و باید در برخی جاها با فرهنگ مدارا پیش رفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات