فرماندار شهرستان کامیاران.

آمادگی کامیاران برای برگزاری اجلاسیه شهدا در راستای کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان

فرماندار کامیاران در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای کامیاران با اشاره به وجود 415 شهید ، 560 جانباز، 40 آزاده وصدها رزمنده درشهرستان کامیاران گفت:نقش مردم این شهرستان در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت ودفاع ازانقلاب غیر قابل انکار است.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۸۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در ادامه سلسله جلسات و نشست‌های هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای کامیاران و کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان با حضور سرهنگ حسین ملکی فرمانده سپاه و مسئولان کمیته‌های ستاد شهرستانی این مراسم معنوی، در محل سالن جلسات سپاه شهرستان کامیاران برگزار شد.

الماسی در این جلسه گفت:: با توجه به جلسات برگزار شده و عشق وعلاقه‌ای که در مردم کامیاران نسبت به مقام شهداء و ایثارگران وجود دارد این شهرستان آماده برگزاری اجلاسیه ۴۱۵ شهید والامقام شهرستان در راستای کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان است که در دهه اول بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: شهرستان کامیاران با داشتن ۴۱۵ شهید، ۵۶۰ جانباز، ۴۰ آزاده و صد‌ها رزمنده نقش غیر قابل انکاری در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و دفاع از انقلاب داشته وبا بررسی زندگی شهدا وایثارگران ضمن درک قابل ملموس این نقش، رشادت و غیرت مردمی کامیاران‌ها در دفاع از انقلاب اسلامی را به خوبی می‌بینیم.

فرماندار شهرستان کامیاران ضمن تاکید لازم مبنی بر زنده نگهداشتن یاد وخاطر شهداء به عنوان یک حق و و ظیفه تصریح کرد: تصویب نامگذاری ۲۹۰ معبر به نام شهدای گرانقدر یکی از اقدامات در راستای کنگره ملی شهدای کردستان بوده که اقدامات لازم در این خصوص با هماهنگی شهرداری و پست در دست اقدام است.

الماسی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاسیه و قرار گرفتن در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی نقش مهم شهداء وایثارگران به عنوان فرزندان ملت ونیرو‌های مردمی در تحقق وپایداری انقلاب، ایجاد امنیت پایدار و رسیدن به دستاورد‌های بزرگ علمی، فرهنگی، اقتصادی، توسعه و آبادانی کشور به ویژه شهرستان کامیاران را یادآور شد و گفت:: همانطور که در گذشته نقش مردم به خوبی توانست ایران اسلامی را به اینجا برساند انتظار می‌رود ضمن ترکیب برنامه‌های دهه مبارک فجر و کنگره ملی شهدای کردستان دراجرای مراسم‌ها نقش مردم به عنوان حامیان وصاحبان اصلی انقلاب پررنگ شود.

فرماندار شهرستان کامیاران در خاتمه هماهنگی وهمکاری دستگاه‌های مختلف به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم معنوی و ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر را ضروری دانست واز شهرداری خواست شرایط بصری لازم و مقدمات نصب المان منتخب ستاد شهرستانی را در سطح شهر فراهم نماید.

سرهگ پاسدار حسین ملکی فرمانده سپاه شهرستان ودبیر ستاد شهرستانی کنگره ملی شهدای کردستان گفت:: اجلاسیه ۴۱۵ شهید کامیاران در روز ۱۰ بهمن در سالن‌های ورزشی زنده یاد حاج محمد سورسوری با حضور خانواده معظم شهدا و مهمانانی از سایر نقاط کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های مختلفی در راستای کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان در کامیاران از قبیل: یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا وایثارگران، تهیه فیلم، کتاب، زندگی نامه وآثار شهدا، برنامه‌های فرهنگی، ارائه خدمات به اقشار مختلف با نام ویاد شهداء و ... برگزار شده است که در ادامه اجلاسیه ۴۱۵ شهید کامیاران و برنامه‌های مختلف دیگری تدارک دیده شده و تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدای کردستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ ملکی خاطرنشان کرد: کنگره ملی شهدای کردستان قرار است اوایل سال ۹۸ در سنندج برگزار شود و تا آن زمان تلاش خواهد شد تمام برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و سایر فعالیت‌های شهرستان کامیاران در راستای کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان طرح و اجرایی شود.

در ادامه این جلسه هر کدام از مسئولین کمیته‌ها گزارش مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط کمیته‌ها را اعلام کردند.

گفتنی است پیشرفت کار برنامه‌های شهرستان کامیاران در راستای کنگره ملی شهدای کردستان بیش از ۶۰ درصد عنوان شده است که نسبت به سایر شهرستان‌ها در جایگاه نخست قرار دارد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار