خبرهای داغ:
همایش کرسی‌های آزاداندیشی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی، چالش‌ها و راهکارها از سوی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۹۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش علمی کرسی‌های آزاداندیشی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی، چالش‌ها وراهکار‌ها به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار می‌شود.


اهداف این همایش فراهم کردن بستری برای هم فکری و تعامل نظرات دانش پژوهان، سیاستگذاران و مدیران و اصحاب رسانه در زمینه طراحی و پیاده سازی کرسی‌های آزاداندیشی و ارائه تجربیات موافق در دانشگاه‌های کشور، فراهم کردن بستری برای ارائه دیدگاه‌های صاحب نظران، اساتید و پژوهشگران در خصوص چگونگی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، ایجاد بستر‌های لازم برای بروز خلاقیت و راهکار‌های نوآورانه در زمینه آزاداندیشی حقیقی، اطلاع رسانی شفاف و تلاش در جهت معرفت و بصیرت مخاطبان و شناسایی مشکلات، موانع و نقاط ضعف و ایجاد ظرفیت‌های جدید در کرسی‌های آزاداندیشی عنوان شده است.


بررسی نقش خراسان جنوبی در تبیین جایگاه بسیج دانشجویی در توسعه و ترویج فرهنگ آزاداندیشی، بررسی نقش کرسی‌های آژاداندیشی در مهندسی فرهنگی و همچنین تبیین کرسی های آزاداندیشی در تدوین برنامه‌های توسعه فرهنگی کشور به عنوان محور‌های و موضوعات این همایش مطرح شده است.


همچنین نقش کرسی‌های آژاداندیشی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ عدالت خواهی و استکبارستیزی و بصیرت افزایی در جامعه از دیگر محور‌های این همایش ذکر شده است.


ساختار کرسی‌های آزاداندیشی و نحوه پیاده سازی آن در دانشگاه ها، بررسی نقش بسیج استان در ایجاد زیرساخت‌ها و سازوکار‌های موردنیاز برای راه اندازی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه ها، بررسی اساسنامه کرسی‌های آزاداندیشی و مبانی حقوقی آن و راهکار‌های عملیاتی شدن دستاورد‌های کرسی‌های آزاداندیشی در جامعه توسط بسیج از دیگر محور‌های این همایش است.


انشار مقالات برگزیده این همایش در کتاب مستقل چاپ شده و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود. همچنین مقالات برگزیده در نشریات معتبر علمی منتشر خواهد و گواهی حضور در همایش به مقالات پذیرفته شده اعطا می‌شود.


علاقه‌مندان به شرکت در این همایش باید مقالات خود را در ۱۲ تا ۲۲ صفحه و متناسب با مقالات علمی-پژوهشی بنویسند.

 

مهلت ارسال آثار به این همایش ۲۵ بهمن اعلام شده که باید به بیرجند، خیابان معلم، ناحیه بسیج دانشجویی ارسال شود.

 

همایش کرسی‌های آزاداندیشی، چالش‌ها و راهکار‌ها در خراسان جنوبی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها