خبرهای داغ:
سرهنگ حاجتی در مراسم معارفه رئیس بسیج ورزشکاران خوزستان:

ترویج ورزش همگانی به کشف استعدادهای ورزشی کمک می کند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان گفت: ترویج ورزش همگانی به کشف استعدادهای ورزشی که در خوزستان بی شمار هستند، کمک می کند.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۲۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج ، میر عبدالرضا حاجتی شامگاه امروز در مراسم معارفه رئیس بسیج ورزشکاران استان خوزستان اظهار کرد: اهالی ورزش بیشتر اهل عمل هستند تا حرف و این یک نوع نقطه قوت است.

وی افزود: از دهه فجر امسال کمپی را برای ترک اعتیاد معتادان راه اندازی خواهیم کرد و این امر باید در اولویت نهادها قرار بگیرد. کارهای نهائی کمپ را در اولویت کارهای خود قرار داده بودیم.

حاجتی تصریح کرد: ورزش بهترین شاخصه کشور ما است و می توان با بهره از این مقوله در برابر حیله های دشمنان استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه خوزستان در بخش ورزش از پتانسیل های زیادی برخوردار است، بیان کرد: بسیاری از ورزشکاران استان همانند سعید عبدولی می توانند الگویی برای استعدادیابی بخش ورزش باشند. اگر در شهر شادگان جوانان به خوبی قادر به پارو زنی هستند از آنها در ورزش قایقرانی بهره ببریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان ادامه داد: بسیج ورزشکاران باید از تمامی ورزشکاران مدال آور چه کشوری و چه بین المللی تقدیر به عمل آورد زیرا تلاش آنها نباید پایمال شود.

حاجتی در مورد انتصاب باقری به عنوان رئیس بسیج ورزشکاران استان عنوان کرد: باقری مربی نوجوانان فولاد خوزستان بوده و کار خود را رها کرده و به این مکان آمده تا خدمت کند و او وظیفه دارد تا با تمام توان خدمت کند و با برگزاری المپیادها و مسابقات مختلف به ترویج ورزش همگانی و کشف استعدادهای مختلف به ورزش استان و کشور کمک شایانی بکنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها