خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خبر داد:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از مرمت و بهسازی ۸۰ درصد قبور مطهر شهدا در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۳۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، رجبعلی راهی، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در جمع شهرستان سروستان و شهرهای خرامه و کوار گفت:‌ استان فارس دارای یک‌هزار و ۲۸۱ گلزار و ۱۴ هزار و ۲۱۲ مزار شهدا است که تاکنون ۱۱ هزار مزار معادل ۸۰ درصد آن بهسازی و مرمت شده است.

وی افزود: از میان ۱۳۸ مزار شهدای شهرستان سروستان تاکنون ۱۳۴ مزار مرمت شده که این آمار معادل ۹۷ درصد کل مزارهای شهدای این شهرستان است.

راهی اظهار كرد: شهرهای خرامه و کوار نیز به ترتیب دارای ۱۵۲ و ۲۵۲ مزار شهید هستند که بهسازی هرکدام به ترتیب ۸۵ و ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بنا بر این گزارش، در ادامه این جلسه كه با حضور اسماعیلی نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی، رجبعلی راهی مدیرکل و حجت‌الاسلام محمدی‌پور، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، تقی‌زاده و زارع بخشداران بخش‌های مرکزی و کربال شهر خرامه و رؤسای بنیاد سروستان، خرامه و کوار برگزار شد، مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این شهرها بررسی شد.

همچنین موضوعات اشتغال، مسکن و درمان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بهسازی گلزارهای شهدای شهرستان سروستان و شهرهای خرامه و کوار از مهمترین موضوعات بررسی شده در این جلسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها