نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا عزت و افتخار نظام هستند و ما هر چه داریم به برکت شهدا و جانبازان است که امروزه شهدا حلقه اتصال میان نسل جوان با دوران دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۴۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان  در پانزدهمین یادواره ۶۱ شهید محله ابوذر غفاری زاهدان  که شب گذشته در این مسجد برگزار شدبا تاکید بر این مطلب که شهدا زنده اند و روزی خور نزد پروردگارشان هستند افزود: شهدا با انتخاب مسیر درست راه را به آینده سازان انقلاب اسلامی نشان داده اند و امروز رسالت نسل جوان است که پیرو راه این حماسه آفرینان باشند.

وی بیان کرد: شهدا از قشر ثروتمندان، تحویل نظام داده نشده اند؛ اگر خانواده‌های شهدای این محله ردیف در درب ورودی این مسجد بایستند چهره غم بار و دست‌ها پینه بسته آن‌ها داد می‌زند که شهدا از کدام دامن و قشر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بی جهت نبود که پایه گذار این نظام فرمودند که من یک تار موی این کوه نشینان را به کاخ نشینان معامله نمی‌کنم.

سلیمانی گفت: از ما همین بر می‌آید که مجالس شهدا را گرامی بداریم، زیرا که سکاندار این نظام فرمود که تجلیل از این شهدا کمتر از مقام شهادت نیست.

وی از شهدا به عنوان حلقه وصل تاریخ یاد کرد و گفت: اگر نسل امروزی با هجوم ناجوانمردانه فرهنگ غربی روبه رو هستند تا از نظام گسست پیدا کنند، ولی شهدا حلقه اتصال جوانان با دوران دفاع مقدس هستند.

این مسئول با بیان اینکه شهدا به تجلیل ما نیازی ندارند، افزود: خداوند تجلیل شهادت را انجام داده است، عزت و افتخار نظام، شهدا هستند و ما هر چه داریم به برکت شهدا و جانبازان است و باید قدردان این غرور آفرینان باشیم.
ارسال نظرات