به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع) دلوار به مناسبت سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس در 22 دی ماه 1394 صبح امروز مراسمی با حضور یکی از پاسداران نیروی دریایی منطقه دوم سپاه پاسداران در محل نمازخانه این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۴۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، یکی از پاسداران حماسه دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس در خصوص چگونگی دستگیری متجاوزان آمریکایی در جمع پاسداران دلوار عنوان داشت: در خصوص این حادثه مقام معظم رهبری تعبیر بسیار زیبا و حکیمانه ای داشتند که فرمودند:« کار شما بسیار عالی، جالب و بسیار و به هنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست.».

این پاسدار اسلام همچنین گفت: به راستی این حادثه و حماسه کار خدا بود چون شب قبل از حادثه دریا به شدت مواج و طوفانی بود به حدی که در خشکی نیز کسی قادر به نزدیک شدن به ساحل نبود چه برسد به رفتن به دریا و گشت زنی دریایی. ولی صبح حادثه دریا کاملا آرام بود و طبق دستور قبلی  بایستی کار گشت زنی را از ساعت 16 همان روز آغاز میکردیم.

وی در ادامه افزود: فرماندهی وقت جزیره فارسی بدون هیچ گونه برنامه قبلی به نیروها اعلام نمود که بایستی کار گشت زنی دریایی را از همان اوایل صبح شروع کنیم با وجود اینکه هیچ گونه گزارشی در خصوص تجاوزی به آب های سرزمینی ما هنوز نشده بود و وضعیت کاملا عادی بود.

این تفنگدار دریایی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: در اویل ظهر همان روز طی گزارشی متوجه حضور متجاوزان در آب های سرزمینی شده و بلافاصله در محل حاضر شدیم، تفنگداران دریایی آمریکایی که هم خود و هم قایق هایشان تا دندان به سلاح های مدرن مجهز بودند و در اولین اقدام قصد گریختن از محل را داشتند، زمانی که با مقاومت نیرو های ایرانی مواجه شدند چاره ای جز تسلیم برایشان باقی نماند.

این رزمنده اسلام همچنین یاد آور شد: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و واقعا ما در آن روز به چشم خود دیدیم که نیرو های آمریکایی که تا بن دندان مسلح به سلاح های روز دنیا بودند چگونه با ترس تسلیم شده و اشک های تفنگداران آمریکایی هیمنه پوشالی این رژیم را در آن روز بر باد داد در حالی که رئیس جمهور وقت آمریکا روز قبل عنوان داشته بوده که آمریکا قدرت مندترین کشور دنیا دربعد نظامی است واین چیزی نبود جز کار خدا.

پایان خبر/

 

 

ارسال نظرات