خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: اگر امروز سپاه در حوزه‌های مختلف توانمندی و عظمت دارد به برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۴۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در آیین تجلیل از ایثارگران راهداری فارس گفت: اگر امروز سپاه در حوزه های مختلف توانمندی و عظمت دارد به برکت خون شهدا است که در مقابل مدعیان قدرت توانستند با عظمت بایستند، نظام جمهوری اسلامی با تمام تشکیلات به برکت خون شهدا پابرجا مانده است و این راه تا ظهور ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به هجمه های دشمن علیه انقلاب اظهار کرد: انقلاب حرکت آرام خود را در مسیر هدف پیش می رود، اگر سپاه جایی ورود می کند به معنای دخالت یا موازی کاری نیست بلکه در راستای احساس وظیفه و کمک رسانی بوده است.

بوعلی با بیان اینکه نام شهید در قرآن به بزرگی یاد شده، گفت: شهید معرف دین، پیامبر و اولیای الهی است، نام شهید نشان از ارزش کسانی است که جان خود را در راه الهی فدا کردند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، افزود: ما بر روی جنگ، نام دفاع مقدس را گذاشتیم چرا برای هدفی مقدس جنگیدیم و این شهدای ما را از کشته شدگان تمام جنگ ها متمایز می کند.

وی با بیان اینکه شرایط سختی را در حال طی کردن هستیم، خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا است که انقلاب اسلامی تاکنون با قدرت ادامه داده است، همانطور که هر روز به عظمت تکریم شهدای کربلا افزوده می شود و خون شهدای کربلا اسلام را زنده نگهداشته است.

بوعلی با اشاره به تخریب قبور مطهر ائمه (ع) در عراق و سوریه توسط گروهک ها و منافقان، بیان کرد: اما می بینیم با تمام این اتفاقات و گذشت زمان هر روز بر عزت ائمه اطهار (ع) افزوده شده و امروزه شاهد فوج میلیونی به سمت حرم مطهر ائمه اطهار (ع) در عراق هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر تأکید کرد: کعبه و حرم مطهر ائمه (ع) نشانی برای گم نکردن راه است و روح شهدا به نام و حرم عظمت می دهند به حدی که عده ای برای دفاع از حرم حاضر به فدا کردن جان خود هستند.

وی با اشاره به عزت فرامرزی شهدا، گفت: این راه الهی است و خداوند شهید را ضمانت کرده و هر کجا شهید تکریم شود نوعی عبادت است و برای تمام حاضران برکت خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها