خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین زمانی:

سند بردگی ملت ایران با تصویب کنوانسیون مبارزه با پولشویی امضا می‌شود

مسئول دفتر سیاسی-اجتماعی حوزه علمیه گفت: در هفته آینده قرار است کنوانسیونی که مقام معظم رهبری و مراجع تقلید آن را رد کرده اند، تصویب شود و برای نخستین بار در تاریخ ۴۰ سال انقلاب سند بردگی کشور امضا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۵۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی ظهر امروز در سخنرانی بین الصلاتین مسجد مرکز مدیریت حوزه علمیه در جمع کارکنان این مرکز، عنوان کرد: در هفته آینده، قرار است کنوانسیونی که مقام معظم رهبری و مراجع تقلید آن را رد کرده اند، تصویب شود و با تصویب  آن برای نخستین بار در تاریخ ۴۰ سال انقلاب، سند بردگی کشور امضا خواهد شد.

وی افزود: یکی از حلقه های اسناد ۲۰۳۰ بوده و fatf و امثالهم هم در حال تحمیل شدن به رهبر انقلاب و ملت ایران است.

مسئول دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های  علمیه گفت: شورای نگهبان از fatf تعداد ۴۰ ایراد گرفت و هفته آینده در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دستور کار قرار خواهد گرفت و ظاهرا هماهنگی ها برای رای آوردن آن انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی مظلومیت رهبر معظم انقلاب را بسیار شدید دانست و تاکید کرد: ایشان بارها بر اینکه این اسناد در اتاق فکر دشمنان طراحی شده و دولت های دنباله رو، آن را اجرا کرده اند، تاکید نموده اند و اگر جمهوری اسلامی این کنوانسیون ها را نپذیرند، فشار وارد می‌کنند که مثلا ۱۴۰ کشور آن را پذیرفته اند، چرا جمهوری اسلامی نپذیرند.

وی خاطرنشان کرد: قانون مبارزه با پولشویی قانونی است که جلوی فعالیت‌های کشورهای به تعبیر آمریکا تروریست و به تعبیر ما آزادی بخش، گرفته می‌شود.

مسئول دفتر سیاسی اجتماعی حوزه علمیه بیان کرد: مقام معظم رهبری این کنوانسیون ها را چیزهایی نمی‌دانند که جمهوری اسلامی زیر آن شانه خالی کند و اصل این کار را غلط می‌دانند و از مسئولان انتظار دارند در مقابل این اسناد و در مقابل دشمنان، ایستادگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب از شورای انقلاب فرهنگی گله مند هستند و نباید اجازه می‌دادند کار به اینجا بکشد، متاسفانه دشمنان از طرق مختلف اعمال نفوذ می‌کنند که این مباحث، مظلومیت مقام معظم رهبری را می‌رساند.

وی اظهار داشت: واژه تروریست را دشمنان معنا می‌کنند و این ایرادی بود که شورای نگهبان وارد کرد، تصریح رهبر انقلاب این بوده که تحفظ در این سند هیچ مفهومی ندارد و مطابق فرمایشات ایشان، نظام آموزشی کشور نباید متاثر از دیکته های دشمنان بر ما باشد.

مسئول دفتر سیاسی اجتماعی حوزه علمیه ابراز کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب کشورهای غربی هیچ حقی ندارند که با نادیده گرفتن فرهنگ ملت ها خواسته های خود را به آنان تحمیل کنند و اگر این اسناد امضا شود، باید بر فرازهای آن عمل شود و اگر عمل نشود، با قرارگیری کشور در انتهای فلان لیست، از بسیاری از خدمات بین المللی محروم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی ادامه داد: یکی از مسئولان کشور در مقابله با فرمایشات رهبر معظم انقلاب به رد سخنان ایشان پرداخته و با شدیدترین الحان، اسلام و مبانی دینی را زیرسوال برده است.

ارسال نظرات