سید ساجد یعقوبی
مهدی طوماری گفت: مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) به مدت ۵ شب با یاد و خاطره شهید مدافع حرم اکبر شهریاری در آستان مقدس امام زاده صالح (ع) اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۶۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در امام زاده صالح اردبیل برگزار می‌شود
مهدی طوماری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل تصریح کرد: همزمان با دهه اول ایام فاطمیه مراسم عزاداری و سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با یاد و نام و خاطره شهید مدافع حرم اکبر شهریاری اردبیلی به مدت ۵ شب در آستان مقدس امام زاده صالح (ع) اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم مقارن است با پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم اکبر شهریاری و از روز چهارشنبه ۲۶ دی مصادف با ٩ جمادی الاولی تا ۳۰ دی ماه هر شب از ساعت ۲۰ با حضور عاشقان و دلدادگان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

مدیر هیئت جوانان عاشورایی استان اردبیل اضافه کرد: مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا (س) به مدت ۵ شب با سخنرانی حجت الاسلام شیخ عبدالکریم عیسی پور و حجت الاسلام شیح سجاد صادقی برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز فرهنگی امام زاده صالح (ع) اردبیل گفت: مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام مهدی طوماری، فرهاد امیریلر و مرتصی ابراهیمی در این آستان مقدس به مداحی و مرثیه‌سرایی پرداخته و مردم حسینی دارالارشاد به عزاداری برای حضرت فاطمه زهرا (س) می‎پردازند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، این مراسم از ۲۶ دی تا ۳۰ دی ماه در آستان امام زاده صالح (ع) اردبیل برگزار می‌شود و مردم ولایت‌مدار اردبیل برای شرکت در این مراسم از سوی هیات جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام اردبیل و مرکز فرهنگی آستان متبرک امام زاده صالح (ع) اردبیل دعوت شدند.
 
فلیم| تماس تلفنی با مادر شهید اکبر شهریاری و پیام وی برای جوانان اردبیل

دانلود
 
مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در امام زاده صالح اردبیل برگزار می‌شود
ارسال نظرات