خبرهای داغ:
رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:

حرکت بر اساس آرمان های شهدا مسئولیتی است که بر شانه ها سنگینی می کند

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، ادامه دادن راه شهدا را وظیفه آحاد ملت دانست و گفت: هرکس به فراخور جایگاه و مسئولیت خود در برابر این وظیفه بزرگ در پیشگاه خداوند متعال مسئول است
کد خبر: ۹۱۰۰۸۶۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی منطقه پداه مرکزی شهید نصر اصفهانی،حجت الاسلام و المسلمین سید جانمراد موسوی در مراسم استقبال از سربازان آموزشی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گذراندن دوره مقدس سربازای را منشا برکات فراوان در زندگی شخصی جوانان دانست و گفت: نظم و پذیری و ارتقاء آستانه تحمل، صبر و شکیبایی تنها بخشی از این برکات است که خود زمینه را برای دستیابی به برکات دیگر فراهم می کند.

وی تصریح کرد:  امروز در نظام اسلامی  قوانین و مصوباتی برای خدمت سربازی وضع شده که امتیازات فراوانی را برای سربازان تحصیل کرده، متاهلین و . . .فراهم نموده است. وی با تاکید بر اینکه سلسله مراتب فرماندهی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات پیگیر رفع مشکلات احتمالی سربازان خواهند بود گفت: همه این عوامل تمام قد مصمم به رفع مشکلات مطرح شده توسط سربازان خواهند بود.

حجت الاسلام موسوی اشاره ای نیز به شهید بهمن نصر اصفهانی کرد و گفت: این منطقه مزین به نام شهید بزرگواری است که افتخار کشور، ملت و ارتش جمهوری اسلامی ایران است. وی با تاکید بر اینکه شهدا برای تحقق اهداف و آرمان های مقدسی از ارزشمندترین دارایی خود گذشتند گفت: مسئولیتی که بر شانه همه ما سنگینی می کند ادامه دادن این راه پرافتخار است. وی با تاکید بر اینکه آحاد ملت ایران به فراخور جایگاه و توانایی خود در برابر این مسئولیت بزرگ مسئولند گفت: باید طوری عمل کنیم که در دادگاه عدل الهی در مقابل شهدا روسفید و آبرومند باشیم و این جز با عنایت پروردگار عالم میسور نخواهد بود.

ارسال نظرات