خبرهای داغ:
مدیر کل پیشگیرهای اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی کشور به اتفاق مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین در نشست هم اندیشی با رئیس و معاونان درمان، بهداشتی، غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، موضوعات و مسایل مرتبط را بررسی و پیشنهاد های خود را برای پیشرفت بهتر امور بیان کردند.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۸۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این نشست که در دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد؛ دکتر ویدا آزاد، مدیر کل پیشگیری های اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی کشور، با بیان تاریخچه فعالیت این سازمان گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با سابقه 24 سال، رسیدگی به تخلفات اقتصادی را مهم ترین ماموریت خود می داند.

مدیر کل پیشگیری های اجتماعی افزود: احقاق حقوق مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آنان، از وظایف و ماموریت های اصلی سازمان است و عدم آگاهی مردم به حقوق خود، مهم ترین عامل وقوع تخلف است.

دکتر ویدا آزاد ادامه داد: ما برای سهولت امور دو خواسته داریم؛ یکی اینکه با اقدامات پیشگیرانه، بازکردن پرونده های تخلفات را کاهش دهیم و دوم، فعالیت هایی را تعریف کنیم و با آگاهی بخشی به مردم،مشکلات را به کم ترین موارد برسانیم.

محمود احمدی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین نیز با تشکر و قدردانی از همراهی و تعامل خوب دانشگاه علوم پزشکی با این اداره گفت: بیشترین تعامل و کم ترین مشکل را با دانشگاه علوم پزشکی قزوین داریم.

دکتر منوچهر مهرام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز با تشکر از همکاری های اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: سه حوزه، غذا و دارو، بهداشت و درمان در فعالیت های خود با تعزیرات حکومتی مرتبط هستند و نوع تعامل ما نیز صد در صدی است.

رئیس دانشگاه افزود: در گذشته، نوع جرایم با تخلفات تناسب نداشت و جزا بازدارنده نبود و این موجب سرخوردگی همکاران ما می شد که امروز بهتر شده و برخوردها جدی و قوی تر شده است و همکاران حوزه های مختلف دانشگاه رضایت دارند.

دکتر مهرام در پایان برای تعامل بهتر دو پیشنهاد را ارایه داد؛ نخست اینکه متخلفان بر اساس وزن تخلف جریمه شوند و دیگر اینکه، اداره کل تعزیرات حکومتی بازخورد برخوردها و احکام صادره را به دانشگاه منعکس کنند.

در این نشست، دکتر قجر بیگی، معاون غذا و دارو، دکتر نجاری، معاون بهداشت و دکتر کاظمی فر، معاون درمان، نظرات خود را بیان کردند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها