خبرهای داغ:
شهادت 20 شهید والا مقام از شهرستان سربیشه در عملیات کربلای 5 و تشییع پیکرهای مطهر آن شهدا در دهه پایانی دی ماه سبب شد تا 26 دی ماه به نام روز شهرستان سربیشه نامگذاری شود .
کد خبر: ۹۱۰۰۸۹۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم گرامیداشت روز شهرستان سربیشه امروز و برای دومین سال با حضور مردم و مسئولین استانی و شهرستانی در محل مهدیه سربیشه برگزار شد.

نظر افضلی نماینده مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای بالای این شهرستان در حوزه های گوناگون بزرگترین ظرفیت این دیار را ظرفیت نیروی انسانی و پدران علومی ، همچون مهدی بلالی مود پدر علم سم شناسی و پروفسور کاظم معتمد نژاد پدر علم ارتباطات عنوان کرد .

وی همچنین وجود ذخایر فلزی و غیر فلزی ، قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی ، دارا بودن جاده های مواصلاتی امن به کشور افغانستان ، استقرار بازارچه مرزی ماهیرود، دارا بودن آثار تاریخی و گردشگری فراوان و ... را از اهم فرصتهای سرمایه گذاری در این شهرستان عنوان کرد.

حجت الاسلام سنجری امام جمعه شهرستان نیز در این مراسم با اشاره به نامگذاری روز شهرستان گفت: هر چیزی که امروزه داریم از برکت خون شهدا است و ما برای همیشه مدیون خون شهدا هستیم.

وی یکی از توطئه های امروز دشمنان را اختلاف اندازی بین مردم و مسئولین بیان کرد و افزود : همه ما باید در این خصوص هوشیار باشیم .

گفتنی است، شهادت 20 شهید والا مقام از شهرستان سربیشه در عملیات کربلای 5 و تشییع پیکرهای مطهر آن شهدا در دهه پایانی دی ماه سبب شد تا 26 دی ماه به نام روز شهرستان سربیشه نامگذاری شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها