خبرهای داغ:
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم مطرح کرد
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم گفت: از طریق اجرای شهر هوشمند در شهر قم به دنبال شهری با رفاه هستیم و ثمرات حرکت به سمت شهر هوشمند در زمینه بهبود وضعیت اجتماعی و شهرنشینی نمایان می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۰۹۸۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
بهبود وضعیت اجتماعی و شهرنشینی با حرکت به سمت شهر هوشمند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسن هانی ظهر امروز در مراسم اختتامیه مشترک نمایشگاه الکامپ و جشنواره سفره ایرانی در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به لزوم رشد در صنایع مواد غذایی اظهار کرد: در این صنعت از جهان عقب هستیم و باید به دنبال رشد و ارتقاء آن در کشورمان باشیم.

وی ادامه داد: دنیای کنونی دنیای تغییرات است و ما باید آماده تغییرات گسترده در دوره تحصیلی و شغلی خودمان باشیم، فناوری اطلاعات بستری برای فعالیت‌های دیگر است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم افزود: ماندن بر روی کسب‌وکار‌های سنتی اشتباه است، اکنون کسانی موفق می‌شوند که از تغییرات استفاده کنند، در زمینه مدیریت شهری نیاز داریم که هوشمندانه فکر کرده و هوشمندانه عمل کنیم.

هانی جامعه را نیازمند فناوری اطلاعات دانست و تصریح کرد: از طریق اجرای شهر هوشمند در شهر قم به دنبال شهری با رفاه هستیم، ثمرات حرکت به سمت شهر هوشمند در زمینه بهبود وضعیت اجتماعی و شهرنشینی نمایان می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری قم در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت‌های قابل توجهی داشته است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم خاطرنشان کرد: کسب و کار هوشمند از شاخصه‌های اصلی شهر هوشمند است و باید از فرصتی که فناوری اطلاعات برای کسب‌وکار‌های اقتصادی استفاده کرد، استفاده کنیم.
ارسال نظرات