خبرهای داغ:

دیدار و تکریم از خانواده شهید رحیمی در باغملک

فرمانده سپاه ناحیه باغملک به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت اسلام بهادرپرچم، مسئول کانون بازنشستگان سرهنگ نورمحمد حسینیان دبیر یادواره منطقه هپرو و جمعی از پاسداران و بسیجیان از خانواده شهید جعفر رحیمی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۱۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

سرگرد پاسدار سید اسلام موسوی در این دیدار وجود خانواده شهیدان را پر برکت دانست و گفت: وظیفه ما قدردانی از شهدا وخانواده های آنان است که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی بهترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

 فرمانده ناحیه باغملک هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری ارزش زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند.

 

وی حضور در میان خانواده‌های شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خانواده شهدا باشیم و آنان را تکریم کنیم.

سرگرد موسوی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا باعث روحیه دادن به مسئولان می‌شود، گفت : دیدار با خانواده‌های شهدا، روحیه شهادت طلبی را در خود ما و اقشار مختلف زنده می‌کند و این فرهنگ در جامعه گسترش پیدا می‌کند.

شهید جعفر رحیمی از مبارزان انقلابی که در سال 57 به سپاه پاسداران پیوست و در عملیات های مختلف از جمله آزاد سازای سوسنگرد شرکت داشتند وی به علت اثابت مواد شیمیایی در عملیات کربلای4 مجروح و در تاریخ 1/8/1368 به شهادت رسیدند این شهید بزرگوار در زادگاه خود روستای زیرمورد از توابع دهستان هپرو به خاک سپرده شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار