خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: در این ایام جشن چهل سالگی باید همه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهرستان کاشان پرچم انقلاب اسلامی را بالا نگه دارند و به دشمنان نشان بدهند که این پرچم همچنان بالاست.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۳۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ مرتضی عمومهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلاب اسلامی که مایه امیدواری مستضعفان عالم و مایه ناامیدی دشمنان اسلام و در واقع دشمنان بشریت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان اظهار کرد: امروز جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنیم که این جشن بزرگ از بیست و ششم دی ماه تا هفتم اسفند ماه، یعنی از روز فرار شاه خائن تا روز ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و امام خمینی برگزار می‌شود و به این واسطه در شهرستان کاشان پرچم انقلاب را بالا نگه می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه در این ایام چهل روز تمام مجموعه‌ها باید فعال باشند، افزود: همه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهرستان کاشان پرچم انقلاب اسلامی را بالا نگه دارند و به دشمنان نشان بدهند که این پرچم همچنان بالاست.

عمومهدی خاطرنشان کرد: هر کسی به هر شکلی که می‌تواند پرچم خودش را بالا نگه دارد که با این کار می‌توان همه با هم با شور و نشاط نسبت به گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بتوانیم موثر باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها