نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با مهم خواندن گرامی داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی امام راحل و مردم محور پیروزی انقلاب اسلامی بوده اند حفظ و حراست از انقلاب هم به عهده و خواست مردم وهدایت داهیانه رهبر حکیم وفرزانه انقلاب باید باشد.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۳۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین نیازآذری در گفت‌وگویی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی "مردم پایه"و"امام محور" بود، اظهار کرد: نقش امام راحل و مردم در تمام مناسبت ها و رویداد ها بایدمحوری و تعیین کننده باشد.

نماینده بابل  در مجلس شورای اسلامی با مهم خواندن گرامی داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی امام راحل و مردم محور پیروزی انقلاب اسلامی بوده اند حفظ و حراست از انقلاب هم به عهده و خواست مردم وهدایت داهیانه رهبر حکیم وفرزانه انقلاب باید باشد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت با اشاره به اینکه مردم انتقادات جدی به برخی سیاست‌ها، اقدامات، روش‌ها،نهادها و مدیران دارند و از سویی با برخی مشکلات مواجه هستند اما رجاء واثق دارم پشتیبان نظام و ارزش‌های والای آن هستند و دهه فجر را جشن می‌گیرند.

نیازآذری اهتمام و پای‌بندی به اصول انقلاب اسلامی و توجه به اصلاح‌گری را ذات انقلاب اسلامی برشمرد و با ابراز تاسف از برخی کج‌روی‌ها و انحرافات فردی خواستار ایفای بیش از پیش انقلابیون و مسؤولان به ارزش‌های حماسه ملت ایران شد.

نیازآذری ملی و مردمی شدن جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی را عامل همگرایی و انسجام ملی و انقلابی دانست و بر مشارکت شاد و سازنده جوانان و نوجوانان تاکیدکرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس جناحی و سیاسی شدن برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نافی رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و از همه دلسوزان نظام و جریان‌های مختلف اجتماعی دعوت کرد با وحدت و برادری برای پاسداری از ارزش‌ها ودستآوردهای انقلاب اسلامی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود متحد و متعهدباشند.

نیازآذری با بیان اینکه در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی حوادث تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشتیم اما هر زمان که منسجم بودیم محکم‌تر از پس حوادث عبور کردیم و درچله انقلاب هم وحدت کلمه و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی رمز بقای انقلاب اسلامی خواهد بود.

نماینده بابل با تاکید بر شاداب و ابتکاری بودن جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دست‌اندرکاران جشن‌ها زمینه مشارکت مردم به خصوص جوانان را مدنظر داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها