خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

ظلم و چپاولگری از شاخصه های حکومت پهلوی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع کارکنان این ناحیه، با بیان اینکه در کشور بود، گفت: شاه و پدرش، مصداق کامل مروّجان فسق و فجور بودند.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۷۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد؛ خروج خفت بار محمدرضا شاه از کشور را ثمره ای از حرکت متحد ملت به رهبری و هدایت امام راحل(ره) عنوان کرد و گفت: شاه و پدرش با فرهنگ ناب اسلامی، اخلاق، عفت و پاکدامنی مخاف بوده و به دنبال افکار مادی و هوسرانی بودند و این نفس گرایی و شهوترانی و توجه به ظواهر، آنها را زمینگیر کرد تا اینکه مردم شاه زبون را از کشور فراری دادند و این فرار خفت آمیز برای همیشه در تاریخ کشور ثبت گردید تا طاغوت طلبان بدانند که ظلم و چپاولگری، فسق و فجور، عاقبتی جز این ندارد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، استقلال طلبی را از خواسته ها و مطالبات اصلی ملت عنوان کرد و اظهار کرد: استقلال طلبی یعنی مقابله با وابستگی نظام و کشور به غرب و تفکر غربی در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، دینی و اعتقادی و ...

   وی تصریح کرد: استقلال طلبی با داشتن روابط بهینه با سایر کشورها منافاتی ندارد ولی نباید به وابستگی منجر شود بلکه نظام اسلامی باید با تمام قدرت از اساس و بنیانهای اعتقادی، حیثیت و استقلال فکری، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دفاع کند.

 حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه دشمن در صدد است تا با تزریق انواع برنامه های ابتذالی و افکار ضد اسلامی، استقلال کشور را خدشه دار کند، تاکید کرد: مردم بخصوص اقشار دانشجویی، دانش آموزی و ادارات باید با هوشیاری در برابر این مکرها بایستند و از وابستگی فکری و فرهنگی به دور باشند تا طاغوت طلبان و دشمنان انقلاب، استقلال کشور را به درستی دیده و آن را درک کنند و فکر و جرات وابسته کردن این ملت به اجانب را از سر بیرون برانند.

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها