خبرهای داغ:
دوره یکروزه مهارت آموزی در زمینه کشت و پرورش گلهای آپارتمانی با همکاری جهاد کشاورزی استان اصفهان ویژه کارکنان رسمی و وظیفه در ناحیه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۸۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) ؛دوره یکروزه مهارت آموزی در زمینه کشت و پرورش گلهای آپارتمانی با همکاری جهاد کشاورزی استان اصفهان ویژه کارکنان رسمی و وظیفه در ناحیه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) برگزار شد.

مهندس بهرامی از مربیان آموزشی جهاد کشاورزی استان در این دوره به آموزش کشت و پرورش گلهای آپارتمانی و تقسیم بندی گلها از نظر نور ، حرارت ، آب و خاک پرداخت.

مهندس بهرامی پس از دسته بندی گیاهان آپارتمانی به ضرورت آشنایی شرکت کنندگان نسبت به آب و هوا و خاک منطقه مورد کشت درخت یا گیاهان نیز پرداخت و افزود : قبل از کشت هر گیاه یا درخت باید توجه داشت که آیا گیاه یا درخت مورد نظر برای کشت با آب و هوای آن منطقه سازگاری دارد یا نه.

وی گیاهان را از نظر خاک به دو دسته ؛ گریز از آهک و آهک دوست تقسیم نمود و توضیحاتی در خصوص خاک های اسیدی و خاک های قلیایی داد.

در پایان این دوره یکروزه جناب سرهنگ امینی مدیر نیروی انسانی پایور ناحیه مقاومت بسیج امام علی(علیه السلام) از برگزاری دیگر دوره های مهارت آموزی جهاد کشاورزی در زمینه های اشتغال زایی در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها