تشکیل جلسه هیات اندیشه ورز بسیج اداری کارگری چالوس
مسئول بسیج اداری و کارگری شهرستان چالوس: شان ورود بسیج به عرصه های مختلف انقلاب برای همه روشن است و در جایی که شرایط عادی پاسخگو نباشد بسیج وارد میدان می شود و همیشه در عرصه های سخت راهگشا است.
کد خبر: ۹۱۰۱۱۰۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ جلسه هیات اندیشه ورز بسیج اداری، کارگری شهرستان چالوس با حضور اعضاء جلسه در محل فرمانداری شهرستان چالوس برگزار گردید .

این برنامه در راستای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب، حسب وظایف و تکالیف سازمانی جهت کمک و تلاش در جهت تحقق اهداف این موضوع مهم در سطح بسیج کارگری و جامعه کارگری و فعالان فرهنگی ،با توکل به خداوند متعال ضمن اجرای برنامه های مختلف و اثر گذار نسبت به تشکیل و راه اندازی هیئت های اندیشه ورز تخصصی در گرو ه های صنفی مختلف اقدام لازم صورت پذیرفته است.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالله اسماعیلی مسئول بسیج اداری و کارگری شهرستان چالوس در جلسه شورای اندیشه ورز بسیج کارگری در فرمانداری که در سالن جلسات تشکیل شد به معنای واقعی و عملیاتی بسیج اشاره نمود و گفت: شان ورود بسیج به عرصه های مختلف انقلاب برای همه روشن است و در جایی که شرایط عادی پاسخگو نباشد بسیج وارد میدان می شود و همیشه در عرصه های سخت راهگشا است.

وی افزود: تفکر بسیجی باعث شد که نظام اسلامی شکل بگیرد و رشد کند. بسیج یک تفکر غالب در جهان و جامعه است، همین تفکر بسیجی است که ولی فقیه مسلمین جهان با یک موضع گیری و یک سخنرانی کوتاه، باعث ایجاد وحدت و آرامش در منطقه و ناکامی دشمنان می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها