خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) به مردم میغان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) پیامی در راستای برگزاری ((گلریزان رمه امید)) به مردم خطه‌ی میغان نوشت
کد خبر: ۹۱۰۱۱۴۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده سپاه قائم ال محمد (عج) پیامی برای مردم میغان نوشت که به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«مَّثَلُ الَّذِینَ یُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ کَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِی کُلِّ سُنبُلَةٍ مِّائَةُ حَبَّةٍ وَاللَّهُ یُضَاعِفُ لِمَن یَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ» بقره/۲۶۱

«ﻣَﺜَﻞ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺍﻣﻮﺍﻟﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﺍﻧﻔﺎﻕ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ، ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺩﺍﻧﻪ ﺍی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻫﻔﺖ ﺧﻮﺷﻪ ﺑﺮﻭﻳﺎﻧﺪ، ﺩﺭ ﻫﺮ ﺧﻮﺷﻪ ﺻﺪ ﺩﺍﻧﻪ ﺑﺎﺷﺪ؛ ﻭ. ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍی ﻫﺮ ﻛﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﭼﻨﺪ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ ﻭ. ﺧﺪﺍ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻋﻄﺎ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻭ. ﺩﺍﻧﺎﺳﺖ.»

در بُرهه‌ای از زمان که دشمن به دلیل مشکلات اقتصادی، در پی شکستن اتحاد، همدلی و مقاومت ایران اسلامی است، مردمی از دیار غیرت و مردانگی دور هم آمدند و با ایثار مال خود؛ ایمان، محبت، همت و همدلی را به نمایش گذاشتد.
در ادامه این متن آمده است: «میغان» خطه‌ای از استان سمنان که با تقدیم بیش از ۱۰۰ شهید از بهترین جوانان خود، ایثار و از خودگذشتگی را در راه دفاع از اسلام و انقلاب به نمایش گذاشت، اکنون  با برپایی «گلریزان رمه امید» و بذل کمک‌های ارزشمند، چراغ «انفاق در راه خدا» را روشن نمود و گُل امید را در چلّه زمستان به خانواده‌ای که معیشت او در آتش سوخته بود، کریمانه هدیه کرد. یقینا این همت و همدلی در دنیا رمز پیشرفت و در آخرت کلید ترفیع است.
این جانب بر خود لازم می‌دانم ضمن دعا برای سلامت و سعادت نیکوکاران آن دیار، حسن الطفات شما عزیزان را ارج نهاده و مزید توفیقات را مسئلت دارم.


برادر شما، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی
فرمانده سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان
ارسال نظرات
پر بیننده ها