محقق رسانه ای در گفتگو با بسیج:

دستگیری خبرنگار پرس تی وی اعلام جنگ آشکار رسانه ای علیه انقلاب اسلامی است/ رسانه ها و نخبگان ماهیت ظالمانه کشورهای استکباری را افشاء کنند

کارشناس ارشد رسانه ای گفت: دستگیری خانم هاشمی اعلام علنی و آشکار جنگ رسانه ای آمریکایی ها و ایادی آنها با جمهوری اسلامی است،آنها طی این چند سال اخیر با وجود هزینه کرد هزاران میلیارد دلار در منطقه از توان انقلاب اسلامی عاجز و درمانده شده اند و هر روز با شکست های بزرگتری مواجه می شوند.
کد خبر: ۹۱۰۱۱۵۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴

استاد یوسف غیاث آبادی کارشناس ارشد رسانه و فعال اجتماعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در واکنش به دستگیری مرضیه هاشمی گفت: خانم مرضیه هاشمی مجری امریکایی‌الاصل شبکه انگلیسی‌زبان پرس‌تی‌وی پس از روی آوردن به دین مبین اسلام و برگزیدن مذهب تشیع و علاقه‌مندی به حضرت امام خمینی (ره) و آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به ایران آمد و به دلیل توانمندی هایی که در حوزه رسانه داشت در جهت افشای برنامه های پلید استکباری در شبکه پرس تی وی مشغول به کار شد.

وی افزود: دستگیری وی که بی ارتباط با افشای ماهیت پلید استکباری نیست به طور علنی نقض آشکار حقوق شهروندی و اجتماعی شهروندان می باشد و البته تکرار این رفتار توسط دولت مستکبری که ادعا هم می‌کند مهد دموکراسی و آزادی بیان است بعید نیست و بارها این ظلم های آشکار از سمت آنها تکرار شده است.

این کارشناس ارشد رسانه اظهار داشت: امریکا در عمل هیچ اعتقادی به اصل آزادی بیان و مطبوعات ندارد و تکرار کلمه حقوق بشر از مدعیان آمریکایی تنها یک شعار پوچ و بی ارزش است.

وی افزود: دستگیری خانم هاشمی اعلام علنی و آشکار جنگ رسانه ای آمریکایی ها و ایادی آنها با جمهوری اسلامی است،آنها طی این چند سال اخیر با وجود هزینه کرد هزاران میلیارد دلار در منطقه از توان انقلاب اسلامی عاجز و درمانده شده اند و هر روز با شکست های بزرگتری مواجه می شوند.

این فعال اجتماعی بیان کرد: لذا با توجه به رفتار ظالمانه آشکاری که آمریکایی ها طی این 40 سال اخیر علیه انقلاب اسلامی داشته اند و از هر خرابکاری دریغ نکردند تا ملت قهرمان ایران را به زانو دربیاورند می طلبد که نهادها و تشکل های مردمی برای افشای ماهیت ظالمانه کشورهای استکباری تمام ظرفیت های خود را به کار گیرند.

وی افزود: در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ملت ایران در ایام الله دهه فجر و 22 بهمن بار دیگر سیلی محکمی به جنایت های آمریکایی ها خواهند زد.

این کارشناس ارشد رسانه در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ها و نخبگان جریان مردمی انقلاب اسلامی جنایت های آشکار و پنهان دولت آمریکا را برای مردم تبیین کنند و در معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار