خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه جشنواره ملی آیات در آذربایجان غربی تاکید کرد

لزوم استفاده از شیوه‌ هنری برای ترویج معارف قرآن

مسئول دبیرخانه جشنواره ملی آیات در آذربایجان غربی گفت: استفاده از شیوه‌های هنری برای ترویج معارف قرآنی مغفول نماند.
کد خبر: ۹۱۰۱۱۵۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

بحرعلی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با اشاره به اینکه ۲۵ دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیات در استان بود، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۹۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و به دلیل اینکه برخی آثار با پست ارسال شده و هنوز به دبیرخانه نرسیده‌‌اند، احتمال افزایش تعداد آثار وجود دارد.

وی درخصوص اهداف جشنواره ملی آیات افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای تبلور فرهنگ قرآنی و رایحه بهشتی انفاس عترت و فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ دینی با استفاده از ابزار رسانه اقدام به برگزاری جشنواره ملی آیات، مطبوعات و رسانه، قرآن و عترت می‌کند.

محمودی با بیان اینکه شيوه‌های هنری، بهترين روش برای ترويج فرهنگ قرآنی در جامعه است، بیان کرد: شيوه‌های هنری، بهترين روش برای ترويج فرهنگ قرآنی در جامعه است، توليد و خلق آثار مختلف هنری قرآنی می‌تواند در قالب گروه‌های مختلف هنری انجام شود.

وی یادآور شد: بخش قرآن و عترت امسال با تغییر رویکردها و سیاست‌های خود در نظر دارد به غیر از فعالیت‌های قرآن و عترت در زمینه آموزش عمومی قرآن کریم و تبلیغ و ترویج قرآن با رویکردهای جدید در قالب هنر، مطبوعات، رسانه و فرهنگی در این امر خطیر فعالیت کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار