مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی در نشست مطبوعاتی چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هر نوع سیاه نمایی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی خیانت به شهدا و انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۰۱۱۷۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور افزود: رسانه‌ها نقش بسیار مهم و چشمگیری در حوزه‌های مختلف دارند و موجب  پویایی جامعه هستند و فعالیت آن ها برای استان هم نقطه مثبتی به حساب می‎آید بنابراین  بیش از یک سال است که دستور برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان آذربایجان شرقی را ابلاغ کرده‌ام.

وی افزود: سال 95 موفق شدیم نمایشگاه مطبوعات راپس از تعطیلی چهار ساله بار دیگر برگزار کنیم و امسال هم امیدوارم با تجاربی که در سال‌های گذشته کسب کردیم،  بتوانیم جشنواره مطبوعات را به لحاظ کیفی و کمی، اثرگذارتر و مطلوب‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

محمدپور با بیان اینکه «جشنواره مطبوعات برای ما مهم است و اهمیت دارد»، عنوان کرد: ما از طریق برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری می‌توانیم به معرفی ظرفیت‌ها و توان‌مندی‌های موجود در استان برسیم و این یک فرصت مناسب برای این کار به شمار می رود.

وی با ارائه آمار رسانه‎های موجود در آذربایجان شرقی، اظهارداشت: در حال حاضر 435 رسانه در سطح استان فعالیت می‎کنند که از این تعداد، 269 رسانه به صورت مکتوب و 170 رسانه‌نیز به حالت پایگاه خبری هستند، تعدادی هم فعالیت‌شان به حالت الکترونیک و هفته‌نامه است که آذربایجان شرقی از لحاظ تعداد رسانه‌ها، رتبه دوم کشور را پس از استان تهران در اختیار دارد و این یک فرصت برای ما محسوب می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی در پایان عملکرد رسانه‌های این استان هم را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر رسانه‎های استان به سطح خوبی رسیده‌اند و نشریات ما به لحاظ کیفی نسبت به گذشته عملکرد به مراتب بهتری داشته‌اند.

ارسال نظرات